sobota, 12 lipca 2014

Total blue look

Dziś mam na sobie chabrową maxi, która marzyła mi się już w zeszłym roku. Postanowiłam jej nie prasować bo najlepiej wygląda w takiej właśnie wersji gniecionej wyglądającej na plisowaną. Do tego koszula. Uwielbiam wiązać koszule na dole :) Jedynym nie niebieskim elementem jest torba AllBag z motywem folkowym. Uwielbiam takie nadruki, a luźne spódnice maxi kojarzą mi się z wakacyjnym luzem i z takimi właśnie torbami eko. Wykorzystałam ją jako zwyczajną torebkę. Jest bardzo wygodna. Po prostu wrzucam do niej co potrzebuję i potem z łatwością to znajduję bez grzebania pół godziny :)
Taki zestaw wybrałam tydzień temu podczas mojej ostatniej wizyty na uczelni - oddanie pracy magisterskiej do dziekanatu. Miałabym to dawno za sobą. Promotorka zatwierdziła pracę, wrzuciłam ją do systemu (u nas to jest zamiast zgrywania na płytę CD), w którym ona musi zatwierdzić ją jeszcze raz. Wtedy pobieram ją stamtąd i przy tym system nadaje na każdej stronie znak wodny. Drukuję, oprawiam i oddaję. Otóż nie.
Jestem jedną na sto osób, której ten system nie nadał numeru. Musiałam biegać po całej uczelni, szukać informatyków, zamieniać itp. Nie usłyszałam naturalnie "przepraszam". Wszyscy reagowali tak, jakby to była moja wina. Przez to straciłam dwa dni i zamiast załatwić wszystko przy jednej wizycie musiałam jeździć na uczelnię 3 razy. Powinnam złożyć do dziekanatu wniosek o zwrot za benzynę :P Ale tak to jest. "Testujemy system. Nie nasza wina". Ale już wszystko jest w porządku. We wtorek mam obronę. Jeśli dopłacę 40zł to mi w październiku dodadzą wersję dyplomu po angielsku. Szał :)






Koszula - Terranova
Spódnica - vinted.pl
Baleriny - nn
Torba - AllBag
Zegarek - sammydress.com
Okulary - Sinsay

11 komentarzy:

  1. Spódnica nie uprasowana wygląda świetnie, podoba mi się koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódnica wyglądasz w niej ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten zestaw, spódnica świetna.

    PS. Warto te 40zł zapłacić, nigdy nie wiadomo co się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNIE,uwielbiam maxi spódnice i ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta spódnica. Gdybyś nie napisała to nawet bym nie pomyślała że ona jest po prostu nie wyprasowana. Wygląda tak jak by to miało być :) Powodzenia we wtorek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, ja ostatnio jakoś żle się czuje w maxi spódnicach ale na Tobie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny zestaw, torebka jest świetna :)
    To będziemy trzymać kciuki za obronę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz piękne włosy! muszę sobie w końcu kupić jakąś maxi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw :) spódnica "wymiata"

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...