wtorek, 29 lipca 2014

Spódnica typu wrap

Dziś mój narzeczony ma urodziny. Właśnie się do niego wybieram. Nie spodziewamy się dziś gości co nie znaczy, że nie mogę odświętnie się ubrać. Prawie wszystko to nowe nabytki - bluza z rękawem 3/4 z Reserved, sandały z czasnabuty.pl i spódniczka, na której było napisane "wrap skirt". Że niby zawinięta jak tortilla? Podoba mi się ten tok myślenia :)
Lecę, zbiera się na burzę (co widać po rozwianych włosach) więc czas wyłączyć komputer ;)




Bluza - Reserved
Spódniczka - Lidl
Sandały - czasnabuty.pl
Torba - humad.pl
Bransoletka - House

19 komentarzy:

  1. To co najbardziej podoba mi się w twoich stylizacjach to to że sa realne, bo jak na niektóre patrzę na innych blogach to się zastanawiam czy dziewczyny faktycznie chodza tak po ulicy :P No ale kazdy ma inny gust ;) Super ta spódnica wygląda z ta bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tylko dlatego nadal prowadzę tego bloga. By pokazać, że można być naturalnym i też mieć coś ciekawego do powiedzenia/pokazania :) Przestałam wchodzić na blogi gdzie dziewczyny ubierają się na siłę w to co modne albo co im producent podeslał za darmo. Albo, które wmawiają ludziom że zimą w szpilkach latają :D

      Usuń
  2. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka super, podobne są w awanti i się zastanawiałam nad zamówieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Ta z Lidla jest bardzo wygodna i nawet ja zdecydowałam się na odsłonięcie kolana :D

      Usuń
  4. świetny zestaw, w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska spódnica. Zdecydowanie częściej powinna pokazywać kolana. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna spódnica, bardzo Ci pasuje!

    W wolnej chwili zapraszam na ostatni post;
    http://alanja.blogspot.com/2014/07/z-magda-w.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie spódniczki były w Lidlu? To gdzie ja wtedy byłam :) Świetna jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzień temu były, ale ja kupiłam M (która wg nich odpowiada 40/42) a mniejsza była tylko S (36/38) więc na ciebie by nie było :(

      Usuń

    2. Dobrze, to nie żałuję :) Oni mają w ogóle bardzo duże te rozmiary. Jak wzięłam spodnie rozmiar 36 to się w nich po prostu topię ;)

      Usuń
  8. Ładnie prezentuje się całość :) Ja mam podobną spódniczkę z H&Mu.

    OdpowiedzUsuń
  9. cuda w tym Lidlu można zaleźć, tylko mnie to zawsze jakoś omija...

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczką mnie urzekłaś, i to jeszcze z Lidla?! :) kobieta zawsze musi pięknie wyglądać, nieważnev czy w dresie czy w sukience, czy w urodziny narzeczonego, czy w zwykły dzień :) świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz,ta spódnica w połączeniu z bluzą rewelacja :) Oczywiście,znowu przegapiłam taką okazję :/ muszę częściej zaglądać do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...