środa, 2 lipca 2014

Pixel pepitka

Dziś zestaw bardzo letni. Wskoczyłam w mój kombinezon, który bardzo polubiłam choć może nie jest tak odpowiedni do mojej figury jak sukienki. Co mi przypomniało, że mam jeszcze jedne w nim zdjęcia, których na blogu jeszcze nie pokazywałam. Ale to później...
Miałam okazję wybrać sobie materiałową torbę z szerokiego asortymentu sklepu AllBag i nie byłabym sobą gdybym nie zdecydowała się na pepitkę :)
Ta jest taka bardziej nowoczesna, pikselowa :) Torba jest bardzo wygodna i idealnie nadaje się na zakupy :) Do tego zabójcze butki zrobione na wzór popularnych jakiś czas temu litów. Musze przyznać, że obcas robi wrażenie, ale nie czuć go przy chodzeniu ze względu na równie imponującą platformę.





Kombinezon - New Yorker
Torba - AllBag
Kapelusz - New Yorker

15 komentarzy:

  1. A wiesz, że m.in. tez tą torbę wybrałam, ale przez pomyłkę wysłali inną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to niefajnie :( Ja wybrałam tę i jeszcze z folkowym nadrukiem, których u nich dużo :)

      Usuń
  2. Świetnie Ci w tym kombinezonie :) Mam pytanie, jaki stanik założyłaś do tego kombinezonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do takiego kombinezonu z gumką na górze - tylko bardotka. Jedynie one dobrze się trzymają bez ramiączek

      Usuń
  3. całkiem fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! Buty wyglądają powalająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra wyglądasz !! Naprawdę nosisz rozm XL ? W życiu bym nie powiedziała ! Najwyżej L ale to naprawdę max. Buty nadają charakteru wg mnie. Świetna stylizacja. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kombinezony, dałam siostrze zamówienie do Londynu-dwa kombinezony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę to napisac!
    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW! opadła mi kopara jak tu weszlam! Wyglądasz zjawiskowo! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny look szczegolnie ta pepitka przelamuje ta czern no i chabrowe paznokietki;]

    OdpowiedzUsuń
  9. wow mega zestaw! pepitka świetnie ożywia całość, super wyglądasz w takich obcasach!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...