sobota, 26 lipca 2014

Nowości kosmetyczne czerwiec-lipiec 2014

 Dziś porcja kosmetycznych nowości z ostatnich dwóch miesięcy. Poprzednim razem (tutaj) było tego o wiele więcej. Zrobiłam pokaźne kosmetyczne zapasy, więc tym razem nie potrzebowałam aż tak wielu rzeczy. Skusiło mnie jednak kilka promocji. No i potrzebowałam kosmetyków przed i po opalaniu, na które obecnie jest promocja w Rossmannie także polecam. 

- Przyspieszacz opalania Eveline (9,99zł) - kupiony w Biedronce. Działa, polecam.
- Kolastyna Balsam Brązujący (8,99zł) - mój ulubieniec jeśli chodzi o balsamy brązujące. Warto nałożyć 2 dni po ostatnim opalaniu.
- Nivea żel pod prysznic (8,99zł) - uwielbiam ten zapach i kremową konsystencję. I tę cenę za pół litra pachnącej przyjemności :)
- Nivea krem na noc (8,99zł) - odkrycie roku! Zwykły, dosyć tłusty krem Nivea w końcu poradził sobie z moją suchą skórą. Używam codziennie na noc, a rano czegoś lżejszego (Biały Jeleń na przykład lub Iwostin).
- Dezodorant Garnier (6,99zł) - fajna torebkowa kulka :)
- Maseczka głęboko nawilżająca Perfecta (1,89zł) - jeszcze nie używałam.
- Nivea Sensitive krem na dzień (11,89zł) - nowość od Nivei, jeszcze nie używałam bo muszę wykończyć powyżej wspomnianego jelenia, a nie będzie to łatwe bo bydle duże :) Całe 100 ml!
- Żel chłodzący do stóp (3,99zł) - mogłam powąchać przed kupnem. Pachnie trochę zbyt mentolowo, ale myślę, że zapach szybko znika. Efekt chłodzący? Przez pierwsze 5 minut.
- Zmywacz do paznokci Isana (4,99zł) - odkąd zmienili zmywacz biedronkowy musiałam przerzucić się na ten, równie dobry.
- Balsam po opalaniu SunOzon (5,03zł) - miałam go już dwa lata temu. Starcza na cały sezon, a teraz można go kupić z kuponem -40% :)
- Kredka do oczu Miss Sporty (8,99zł) - mój ulubieniec jeśli chodzi o podkreślanie dolnej powieki :)
- Szampon do włosów Argan Professional (9,99zł) - biedronkowy zakup. Szampon fajnie się rozprowadza i spłukuje. Jest bardzo "śliski" i nabłyszcza włosy. Polecam
- Iwostin Solecrin krem z filtrem (ok 35zł) - mój ulubieniec jeśli chodzi o ochronę twarzy przed słońcem

7 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemne zakupy i do tego te ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy! ;)) Ze wszystkich rzeczy, które pokazałaś miałam przyjemność testować jedynie zmywacz do paznokci z "Isany"- jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore zakupy :) ja mam listę,ale na kolorówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem Nivea na noc - mój ukochany! Używam go już chyba 5 lat i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczki perfecty są według mnie bardzo dobre, miałam zarówno tą nawilżającą, jak i tą z zieloną glinką chyba oczyszczającą, sprawdziły się naprawdę fajnie. Również używam tego kremu z filtrem Ivostin i także jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam lubię nowy Biedronkowy zmywacz :) Krem Nivea Sensitive kupiłam na szybko na wyjeździe- boski zakup. Świetnie nawilża i łagodzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. z tych kosmetyków używałam tylko zmywacza Isany ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...