środa, 16 lipca 2014

Niedzielny spacer

Dziś przedstawiam zestaw z ostatniej niedzieli. Odwiedziliśmy znajomych ze ślubnym zaproszeniem. To już ostatnie. Rozdawaliśmy je dokładnie dwa i pół miesiąca bo z każdym chcieliśmy choć chwilę posiedzieć, a nie zawsze łatwo się było umówić na pasujący wszystkim termin. Oficjalnie zakończyliśmy tę część przygotowań na sześć tygodni przed weselem. Za dwa zaś idziemy do tych znajomych na ich ślub :) Na pewno pokażę wam swoją sukienkę bo jestem z niej bardzo zadowolona, a nie kosztowała zbyt wiele :)
Wracając do poprzedniej niedzieli... połączenie beżu i szarości podpatrzyłam u obcej kobiety na ulicy dzień wcześniej, której zestaw z beżowymi spodniami i szarym sweterkiem zainspirował mnie do wygrzebania z szafy mojej długowiecznej szarej bluzeczki. Wymieniłam się na nią pięć lat temu na mojeciuchy.pl i służy mi nieprzerwanie przez ten czas. W dodatku w końcu miałam okazję wziąć nową szarą torebkę, którą wam się chwaliłam, a która jak się okazuje ma tak trudny odcień szarości (a właściwie dwa), że niebywale ciężko jest mi ją z czymś połączyć. Odkryłam, że mam mnóstwo szarych ubrań, jednak każde jest w innym odcieniu. Ku memu zdziwieniu wiele z nich się nawzajem (szczególnie z tą torebką) "gryzie" :/







Bluzka - Zara (z wymiany)
Spodnie - F&F (21zł)
Torba - allegro.pl (26zł)
Lordsy - czasnabuty.pl (32zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (34zł)
Okulary - nn (6zł)
Razem ok 119zł

6 komentarzy:

  1. Wszystko fajne ... tylko nie buty :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby prosto, ale bardzo efektownie. I te paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodnie, całość rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw, uwielbiam Twoje paznokcie. Zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...