sobota, 19 lipca 2014

Neonowa bluzeczka + koronkowa spódniczka

Spódnic to ja mam trzy miliony :) Na każdą okazję, w każdym kolorze i kroju. Czuję się w nich o wiele lepiej niż w spodniach i są korzystniejsze dla mojej figury. W czasie upałów to tylko spódnica, a gdy zrobi się chłodniej to zawsze można założyć rajstopy i też pasuje :) Nawet zimą do grubych kryjących rajstop lubię złożyć mini :)
Dzisiejszą spódniczkę noszę dosyć często choć ma problematyczny kolor ecru, który wcale nie tak łatwo mi z czymś połączyć. Pokazywałam ją wam w zestawie kowbojskim tutaj, a tym razem w wersji bardziej dziewczęcej, eterycznej. Koszula, którą mam na sobie jest rażąco różowa, czego mój aparat nie ujął :)






Bluzka - Terranova (14,90zł)
Spódniczka - vinted.pl (27zł)
Sandałki - allegro.pl (20zł)
Zegarek - eCarla.pl (23zł)
Bransoletki - by Dziubeka / nn (49zł / 2zł)

Razem ok 136zł

17 komentarzy:

  1. Tak dziewczęco :)
    Zastanawiają mnie paznokcie- jak osiągnąć taki cudny wzór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpilka z duza glowka wbita w olowek. Moje ulubione narzedzie do kropek

      Usuń
  2. Piękna spódnica, ostatnio przymierzałam się do podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka,mam podobną h&m ,ma ją kilka lat a wciąż ją bardzo lubię :) Pięknie CI w różu,częściej go noś :) podzrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. no widzę grzecznie trzymasz się kolorów :) to się chwali!

    i tutaj pierwsze na co zwróciłam uwagę to pazurki! bajka!

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja jak dla mnie, super, tylko buty bym zmieniła

    OdpowiedzUsuń
  6. ta spódnica jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak ładnie, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna spódnica! I za 27 zł?? Odsprzedaj mi! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ¡Hi! You have a very pretty blog, and I love your style and personality. I invite you to my blog, and maybe if
    you like it we can follow each other ;) Kisses

    www.thebrunettesstyle.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw kojarzy mi się z amerykańskimi latami 50, uwielbiam taki styl, ale właśnie na kimś, Tobie bardzo pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jeny! jaki piękny zegarek!
    ogólnie zestaw bardzo fajny, pastelowy, dziewczęcy :)

    ściskam
    Aneta

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...