środa, 23 lipca 2014

Mieszanka brązów :)

Czasem lubię wracać do brązów. Nieczęsto jednak obecnie je noszę, sama nie wiem dlaczego. Już wiem, że jesienią będzie znacznie częściej bo upatrzyłam sobie skórzaną kurteczkę. Niestety poprzednią brązową i ulubioną czarną muszę sprzedać bo już są o wiele za duże więc czeka mnie znowu przemeblowanie garderoby w nowym sezonie.
Poniższą torebkę używam praktycznie do każdej stylizacji, która ma coś wspólnego z brązem. Nie mam innej i nie kupię bo ta ma wartość sentymentalną. Kupiłam ją w nowojorskim Soho i będę nosić póki się nie rozpadnie :)








Top - NewYorker
Spódniczka - vinted.pl
Torebka - pamiątka z NY :)
Lordsy - River Island
Naszyjnik - od siostry ;)
Zegarek - ebay.com
Okulary - nn

15 komentarzy:

  1. brąz jest super, piekne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bazy ;) Ładnie ci w brązie.
    Ale jak na mnie przystalo to buty na nie! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. hej:)często zaglądam na różne blogi i Twój jest jednym z nich. Muszę powiedzieć, że wyglądasz naprawdę super, widać bardzo że schudłaś i masz super sylwetkę i bardzo mi się podoba Twój styl ubierania się. Co nie znaczy, że wcześniej wyglądałaś źle;) fajnie, że jesteś normalną dziewczyną, która zmaga się z realnym światem: studiami, potem znalezieniem pracy, czyli tak jak każda z nas:)dzięki temu Twoje czytelniczki mogą się z Tobą utożsamić. Pozdrawiam i na pewno będę do Ciebie zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię brązy i też ostatnio rzadko je noszę.
    A torba świetna! I nie dziwię się, że masz do niej sentyment.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie! Outfit jak najbardziej do tej scenerii, genialnie to dobrałaś! Podoba mi się! Zapraszam także na mojego bloga: http://www.slavko-p.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam brąz uwielbiam. A ta spódnica to genialny zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? Też tak uważam. I cena też była genialna :) Uwielbiam vinted :D

      Usuń
  7. fajna stylizacja, ale urzekła mnie koronkowa spódnica :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :) zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. brązy to 3 kolor po niebieskim który lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2200 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam beże,brązy :) Wyglądasz ślicznie :) szukam takich bucików :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...