poniedziałek, 7 lipca 2014

Kombinezon

Dziś zestaw jeszcze czerwcowy. Nie miałam jakoś czasu na nowe zdjęcia :) Zaraz po przyjeździe z Gdańska kupiłam sobie czarny kombinezon, który tam mierzyłam, ale nie byłam pewna czy dobrze w nim wyglądam więc potrzebowałam opinii. Zresztą tam był tylko rozmiar M i XL, a ja już tego większego nie noszę :) No, w większości przypadków. Pojechaliśmy więc z narzeczonym do Silesii i tam przymierzyłam rozmiar L. Kombinezon jest bez ramiączek, ale myślę, że w przeciwieństwie do większości dziewczyn dobrze w nim wyglądam. Niestety jeśli chcemy od zwykłego biustonosza odpiąć ramiączka to musi on być dobrze dopasowany. Do tego typu dekoltów ze ściągaczem na górze nadaje się praktycznie tylko bardotka.
Nie wiem czy wyglądam w tym kombinezonie korzystnie, ale ja bardzo dobrze się w nim czuję. Zapłaciłam za niego 59zł więc niedużo jeśli brać pod uwagę ich średnie ceny odkąd zrobiły się modne, ale też niemało jak na tak niepraktyczny ubiór ;) Z drugiej strony załatwia nam od razu górę i dół więc chyba jednak tanio :)




Kombinezon - New Yorker (59zł)
Kurtka - Stradivarius (prezent)
Torebka - allegro.pl (32zł)
Baleriny - nn (45zł)
Okulary - Sinsay (8zł)
Zegarek - sammydress.com (9zł)
Razem ok 153zł

13 komentarzy:

  1. Ja ostatnio zakochałam się w kombinezonach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie przekonałam sie do kombinezonów, a co dopiero bez ramiączek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noś jak najczęściej :) Ja czekam na swoje, eh, a to jeszcze 10 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem kombinezon bardzo korzystnie wygląda :) I wcale nie jest niepraktyczny, wystarczy nałożyć jakąś kurtkę czy marynarkę i strój gotowy :) Bardzo podoba mi się takie połączenie jakie Ty wybrałaś.
    PS. Miałam kiedyś taki sam zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to wygląda, super

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna kurteczka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zegarek!
    Zapraszam do siebie :)
    http://klemka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze Tobie w tym kombinezonie :) sama chętnie też bym na taki się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kombinezony! Ale niestety takie szerokie nogawki to zupełnie nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz! cudowny masz ten zegarek - bardzo uniwersalny -uwielbiam takie:**

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten kombinezon! Wyglądasz w nim dobrze nie każdemu pasuje takie wdzianko!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...