poniedziałek, 21 lipca 2014

It's like... walk in the park

Dziś zestaw znów z różem. Zapytałam narzeczonego czy nie wstydzi się ze mną tak iść :D
Różowa spódnica na pewno zwraca uwagę. A co dopiero te buty :)
O dziwo są bardzo wygodne. Wybraliśmy się na spacer do parku, potem na kawę i małe zakupy. Kupiłam piękną biurową koszulę w błękitnym kolorze. Mam już prawie idealną, ale zrobiła się na mnie za duża więc z bólem serca wystawiłam ją tutaj.
Ja wiem, że powinnam się ubierać poważniej. Ale póki co mam wakacje. Muszę "wynosić" wszystkie letnie ciuchy, których mi się nazbierało. Jeśli w końcu ktoś oddzwoni to wskoczę w piękną nową koszulę i będę próbowała przedstawić się z jak najlepszej strony. Póki co jednak telefon milczy, a ja coraz bardziej nastawiam się na pracę w Matrasie co oznacza zmiany w weekendy, pracę do 22 nawet i mijanie się z mężem w domu. Niestety, takie realia :( Trzeba ambicję schować do kieszeni.







Top - z szafy mamy
Spódnica - H&M
Sandały - czasnabuty.pl
Torebka - F&F
Zegarek - eCarla.pl
Okulary - Sinsay

22 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz w tych butach :)
    niestety praca ciężka sprawa, no i niestety nie łatwo ją znaleźć, ale trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz. Buty są dość odważne, ale naprawdę pasują do Ciebie. Bardzo ładnie Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo szczupło wyglądasz w tym połączeniu:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tam się własnie podoba ta różowa spódniczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez ale jak w niej chodze to mam wrazenie ze bardziej odstaje niz to potem zobaczylam na zdjeciach. Jak u baletnicy :-)

      Usuń
  5. dlaczego miałby się wstydzić? bardzo ładnie wyglądasz, do twarzy ci w różu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :) a na jakiej diecie.byłaś, ile schudłas? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko o mim odchudzaniu jest w linku po prawej stronie bloga

      Usuń
  7. Powtórze się ta spódnica bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ani u spokojnie młoda jesteś więc ta śliczna spódnica do ciebie idealnie pasuje. Masz jeszcze z 10 lat na noszenie jej :) Jak dla mnie świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci :) To było tak trochę na odpowiedź jednej z czytelniczek, że powinnam zmienić fryzurę by wyglądać poważniej :) A mi się wydaje, że z moją dziecięcą urodą nic nie zrobię by wyglądać na starszą. I po co mi to? Za te 10 lat jak mówisz będę się cieszyć, że nie wyglądam na swój wiek :)

      Usuń
  9. Proste dodatki równoważą tę spódnicę- jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten zestaw pasuje do Ciebie idealnie. Kochana, ja na twoim miejscu nie miała bym żadnych oporów do założenia jej do pracy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten zestaw jest idealny dla Ciebie. Kochana ja bym nie miała żadnych oporów do założenia go do pracy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. róż w dodatkach jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne buty i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zegarek uroczy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta spódnica! Bardzo lubię połączenie różu z czernią.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...