czwartek, 10 lipca 2014

Inspiracja She Insider - sukienka w paski

Dziś kolejna inspiracja :) Sukienka, która bardzo wam się spodobała tym razem w wersji z dżinsową kurtką. Prawie wszystkie rzeczy, które mam na sobie przyszły do mnie w paczce :) Z tego miejsca pragnę serdecznie podziękować panu listonoszowi, który nawet w deszczu puka do mych drzwi i zawsze ma dla mnie porcję nowości :) A ja nawet nie wiem jak ma na imię. Wygląda na Kubę :)






Sukienka - ubrani.com.pl
Kurtka - Dorothy Perkins
Torebka - allegro.pl
Zegarek - sammydress.com
Bransoletka - by Dziubeka
Kapelusz - New Yorker

19 komentarzy:

  1. ładnie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty na mnie zrobiły wrażenie :) Pięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, widzę, że polubiłaś katanę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to już dawno :) Mam ją 3 lata i służy mi o latem i zimą :)

      Usuń
  4. Fajnie wyglądasz, tak na luzie, tak optymistycznie:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałaś się w domu publicznym http://www.littleglamdress.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przejmuj sie tym komentarzem . ktos sie pode mnie podszywa i po prostu sobie zarty. przepraszam cie za anonima. slicznie wygladasz :) zycze powodzenia i trzymam kciuki za Ciebie :)

      Usuń
  6. Świetna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie :) zawsze się zastanawiam czemu piszesz She Insider skoro strona nazywa się She inside :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspominałam - znajduję te zestawy na fanpage, który nazywa się She Insider :)

      Usuń
    2. https://www.facebook.com/Sheinside/photos/pb.380039845369159.-2207520000.1405074887./771710289535444/?type=3&theater
      Tadam! :)

      Usuń
    3. Emko! Gdzie Ty się podziewasz? :) Co zrobiłaś z blogiem, bo ja wciąż czekam na nowe wpisy :P

      Usuń
  8. Ślicznie wyglądasz :)


    http://fcknlady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty pierwsze "rzuciły" mi się w oczy robiąc na mnie wrażenie, ciekawa stylizacja,ślicznie wyglądasz.
    maniazakrecona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja,wyglądasz zachwycająco :) sukienka,kapelusza i buty wszystko mi się podoba :) Z tym,że ja nie umiem chodzić na tak wysokim obcasie ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz, sukienka jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna stylizacja! Podobają mi się te paski, że są ułożone w taki sposób. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...