niedziela, 6 lipca 2014

Indian Summer

Co prawda to jeszcze nie babie lato, ale jakoś mi się tak skojarzyły pióra. Indiańsko, cygańsko, tak jak mój dzisiejszy zestaw. Uwielbiam ten t-shirt, który udało mi się dorwać z kuponem -40% z facebooka kilka tygodni temu. Co prawda moda na nadrukowane naszyjniki minęła jakieś 3 lata temu, ale strasznie spodobały mi się właśnie te pióra. Od razu pomyślałam o mojej koralowej spódnicy kupionej dwa lata temu. To była moja pierwsza maxi spódnica i póki co najwygodniejsza. Zeszły sezon przeleżała w szafie, a w tym roku znów wraca do łask. Niestety, co widać, straszny z niej gnieciuch.
Zdjęcia robił narzeczony. Znów się nie postarał. Kupił mi aparat, którym sam nie potrafi się posługiwać. Nie wiem dlaczego taka prosta czynność jak wyostrzenie zdjęcie go przerasta.





T-shirt - House
Spódnica - bazarek
Sandały - nn
Torebka - pamiątka z Nowego Jorku
Pasek - Terranova
Bransoletka - C&A
Kolczyki -allegro.pl

7 komentarzy:

  1. Lubie motyw piór:). Ogólnie bardzo mi się to połączenie podoba. i nie przeszkadza mi ani pognieciona kiecka ani rozmyte zdjęcia- co ma być widać i tak widzę:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Brązik idealnie tu pasuje :) Całość wygląda bardzo fajnie ! Spodobała mi się ta spódnica :D ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna spódniczka, bardzo dobrze Ci w niej :)
    ja niestety mojej maxi się pozbyłam bo kompletnie mi nie pasowała :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Modnie czy też nie, wszystko świetnie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna spódnica i ogólnie cały zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna spódnica, ostatnio bardzo mi się podobają takie długie..:*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...