czwartek, 24 lipca 2014

Fanaberia

 Dzień po mojej obronie wybrałyśmy się z siostrą na herbatę by świętować. Byłyśmy już od kilku tygodni umówione gdzie i o której. Moja siostra robi miesięczne praktyki w biurze rachunkowym i tego dnia akurat kończyła o 12. Poszłyśmy do znajdującej się nieopodal herbaciarni "Fanaberia". Najpierw na lody pod drzewem z huśtawkami, a potem na chińską herbatę na... podłodze :) 
Wybrałam na ten dzień znaną już wam czarną maxi, a do tego pożyczoną (już na stałe chyba) od mamy bluzeczkę. Aby look był bardziej "na luzie" dorzuciłam do niego pepitkową materiałową torbę od AllBag.






Top - z szafy mamy
Spódnica - allegro.pl
Baleriny - nn
Torba - AllBag




7 komentarzy:

  1. Świetne ! :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Maxi spódnica z kieszeniami wygląda świetnie i do tego zawsze można coś tam schować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz bardzo szczupło i do tego bardzo ładnie. Spódnica jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne miejsce i świetna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look!
    jestem ciekawa ile dałaś za ten zegarek? bo ja płaciłam ok 10 zł ze strony sammydress :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupiłam już dawno, zanim stały się modne. Za jakieś 25zł

      Usuń
  6. Super,świetne klimatyczne miejsce i rewelacyjny strój.Spódniczka jest świetna.Musimy kiedyś umówić się na herbatkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...