niedziela, 20 lipca 2014

Chabrowy komplecik

Dziś zestaw, który powstał spontanicznie podczas mojego krótkiego pobytu w Sopocie, o którym pisałam tutaj. Nie spodziewałam się upałów i miałam tylko jedne spodnie, w których jechałam. W końcu to była połowa maja. W potrzebie chwili weszłam więc do H&M i tam znalazłam chabrową spódniczkę idealnie pasującej do bluzeczki, którą miałam na sobie. Dziś znów ten zestaw, tym razem z szarymi dodatkami. Na swoją obronę mam tylko to, że nie wiedziałam, że bluzeczka tak prześwituje :)




Bluzka - Diverse
Spódniczka - H&M
Baleriny - allegro.pl
Torebka - allegro.pl
Bransoletka - Uncaged / nn

12 komentarzy:

  1. spódniczka bardzo mi się podoba, bardzo ładnie Ci w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się taka stylizacja, jednak ja bez sweterka nie wyszłabym z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw fajny, nawet nie przeszkadza mi ta przezroczysta bluzka.

    Za to jestem bardzo ciekawa, jak wyglądałabyś bez grzywki. Nie myślałaś żeby zapuścić?
    Nie zrozum mnie źle, wyglądasz ładnie, ale taka grzyweczka kojarzy mi się z dziewczynką, a w końcu teraz już z Ciebie dorosła babka, która będzie podbijać rynek pracy:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez cała życie chyba tylko 3 lata nie miałam grzywki :) Uważam, że bez niej wyglądam gorzej i tak twierdzi większość osób. Tylko jedna koleżanka mnie namawia na zapuszczenie ale to osoba, która ogoliła sobie pół głowy bo to było modne więc nie biorę jej zdania pod uwagę :D Próbowałam jakieś 2-3 lata temu zapuścić ale mi się nie podobało. I nie sądzę by to akurat grzywka mnie odmładzała. Po prostu mam taką dziecięcą urodę :(

      Usuń
  4. Pamiętam spódniczkę, pamiętam :) Udana pamiątka z nad morza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno :) Ale jak sobie przypomnę jaka wtedy byłam wykończona, pognieciona i w ogóle :D

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super,bardzo lubię takie bluzeczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna stylizacja. Bluzka bardzo urocza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten kolor.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...