sobota, 5 lipca 2014

Bubblegum

Dziś zestawik bardzo dziewczęcy. Jakiś czas temu przestałam bać się różu, nawet w intensywnej formie. Kupiłam tę spódniczkę na allegro.pl i to był bardzo dobry zakup. Wbrew pozorom róż pasuje do wielu kolorów. Ja wybrałam biel i beż. No i się jakoś tak wakacyjnie zrobiło :)





Bluzka - z szafy mamy :)
Spódniczka - H&M
Sandałki - nn
Torebka - LC WAIKIKI
Zegarek - eCarla.pl
Bransoletka - Mariangie
A jeśli i wy chciałybyście taki zegarek to zapraszam na mojego bloga po 7 lipca. Będzie mały konkursik :)

11 komentarzy:

  1. bardzo ładnie :) potrzebuję właśnie podobnej koszuli (do jeansów) i nie wiem gdzie szukać buu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzialam w House taką fajną która nie prześwituje :)

      Usuń
  2. Skojarzyło mi się, że jest bardzo grzecznie:), nie wiem, czy nie za grzecznie, lubię jak jest odrobina pazura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie bardzo kobieco najlepiej pasują ci jasne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  4. matko! jak Ci pięknie w takich kolorach! ode mnie masz zakaz noszenia czerni, brązów i szarości, bo będę dusić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo. Wszystko ze sobą idealnie współgra.

    OdpowiedzUsuń
  6. no kochana, zestaw 1 klasa, uwielbiam róż, genialne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodko, dziewczęco, bardzo wakacyjnie-idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie jestem na tak, przepięknie w tej spódnicy wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie, świeżo i dziewczęco! zestaw idealny na lato, zegarek cudowny!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...