sobota, 28 czerwca 2014

"Z" for zebra

Wczoraj były kropki, dziś paski.
W życiu nie zdecydowałabym się na sukienkę w poziome paski. Gdy jednak zobaczyłam tę w nieco ukośne od razu mi się spodobała. Skorzystałam z promocji -50% na ubrani.com.pl i dzięki temu kupiłam ją za 17,50zł.
Jest co prawda o dwa rozmiary za duża, ale myślę, że przy tym kroju nie rzuca się to w oczy :)
Ma bardzo wygodny krój i choć wystrzegałam się długości przed kolano, to w tym wypadku w połączeniu z wysokimi obcasami moje nogi nie są aż tak masywne jak normalnie ;)





Sukienka - ubrani.com.pl (17,50zł)
Torebka - Butik (59zł)
Buty - nn (20zł)
Okulary - Sinsay (8zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (34zł)
Bransoletki - Charms / Lipapi (10zł)
Razem ok 148zł

14 komentarzy:

  1. A ja bym chciała Cię zobaczyć w mini, bo coś wydaje mi się, że Twój kompleks dotyczący nóg jest mocno na wyrost:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Nadal nosze dol xl a gore nawet m wiec jestem mocno nieproporcjonalna. Dlatego wole spodniczki od spodni. Ale skoro nikt mi nie wierzy to dobrze. Znaczy ze potrafie sie dobrze ubrac tak, by zatuszowac wady

      Usuń
  2. Piękna,układ pasków super modeluje sylwetkę :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest rewelacyjna. Wygladasz w niej świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka, i ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look, ale najbardziej zachwyciły mnie paznokcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż boska ta sukienka! a nie sorry, to Ty w niej bosko wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pasiaki, świetna sukieneczka :-) Ładnie Ci w niej :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...