niedziela, 15 czerwca 2014

Wild dances

Ogłaszam czerwiec miesiącem spódnicy, o to na pewno :) Latem raczej nie noszę dżinsów tylko rozkloszowane spódnice właśnie :) Tym razem postawiłam na plisowaną. Kupiłam ją już dawno, ale dopiero teraz miałam czas by ją skrócić. Wybaczcie to pojawiające się gdzieś tam ramiączko. Nosząc bokserkę zawsze dbam o to by ramiączka były spięte. To czego najbardziej nie lubię to dziewczyny "chwalące" się bielizną przy bokserce. Jeśli nie masz czym tego spiąć to kup zwykłą bluzkę. Tym razem jednak okazało się, że bardotka się do tego celu nie nadaje i było mi trochę niewygodnie no i jednak coś tam wylazło tym razem z przodu, ech. Na szczęście szał na bokserki mi przeszedł dwa lata temu :) Została mi ta jedna.






Top - Terranova
Spódnica - allegro.pl
Torebka - Butik
Sandały - DeeZee
Okulary - nn
Zegarek - ebay.com
Naszyjnik - wygrana w konkursie blogowym

11 komentarzy:

  1. Spódnica pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba lipiec ogłoszę miesiącem spódnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, spódniczka idealnie do Ciebie pasuje :-) Właśnie sobie uświadomiłam, ze w tym roku nie miałam ani razu na sobie sukienki ani spódnicy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od stycznia? Ani razu? Niemożliwe! :D

      Usuń
  4. Podoba mi się! Piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentujesz w tej spódnicy. Co do wystających ramiączek stanika masz rację, z tym że ja jeszcze preferuję dobieranie go pod kolor bluzki do jasnych bluzek białe do ciemnych czarne staniki :) A na koniec dodam jeszcze że ładnie ci w takich pofalowanych włosach.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...