poniedziałek, 16 czerwca 2014

W poszukiwaniu sandałów : przegląd internetowych sklepów z butami

Długo się zastanawiałam czy w ogóle pisać taki post, czy kogoś to zainteresuje. Stwierdziłam jednak, że podobne zestawienie o kozakach zimowych (tutaj) cieszyło się dosyć dużym zainteresowaniem i niektóre z was odkryły nowe sklepy z butami więc myślę, że warto.
W zeszłym roku pisałam o tym jak wybrać sandały odpowiednie do naszych potrzeb. Zapraszam tutaj.
A tymczasem zapraszam na subiektywny przegląd internetowych sklepów z butami pod kątem letnich sandałów.
Muszę przyznać, że byłam pozytywnie zaskoczona. 19 stron sandałków i to we wszystkich wzorach i kolorach. Na szpilce, koturnie, słupku i płaskie. Wybrałam takie, które chętnie bym kupiła. Co prawda mam kilka par sandałów, ale ceny na stronie merg.pl są bardzo zachęcające. Polecam jeśli chodzi o dodatkową parę płaskich sandałków na upalne dni. Najtańsza przesyłka - 8,50zł.
Tu również ceny są zachęcające. Sklep często robi promocję na jeden model butów i tak właśnie kupiłam moje lordsy za 24,90zł (i podobnie botki na koturnie rok temu). Warto ich obserwować. Uwaga! Wiele modeli butów jest tych samych co na poprzedniej stronie. Warto porównać ceny i zrobić kalkulację gdzie z przesyłką bardziej się opłaca (na czasnabuty.pl najtańsza kosztuje 7,90zł)

Tutaj buty trochę mniej mi się podobają. Choć mam kilka par z tego sklepu, może po prostu sandały mi nie przypadły do gustu. Polecam szeroki wybór płaskich sandałów-japonek. W ofercie też są te modne sandały ze skrzydłami czy tam płomieniami, nie wiem. Na mnie wrażenia nie robią. Najtańsza przesyłka 8,50zł.

Tutaj widać, że podążają za najnowszymi trendami. Sklep polecam jeśli szukacie stylowych sandałków na szpilce. Jeśli chodzi o płaskie sandały to wiele modeli powtarza się z innymi sklepami i to często w wyższej cenie. Zalecam porównanie i rozsądne zakupy. Najtańsza wysyłka jest za 10zł. Za zapisanie się do newslettera dają 5% rabatu. Skorzystałam kiedyś z niego zamawiając zimowe kozaki.

Jeszcze nigdy nic nie kupiłam w tym sklepie. Oferta wydaje się być jednak dosyć na czasie. Mają obecnie wyprzedaż i niektóre buciki zostały tylko w pojedynczych rozmiarach więc wypada się pospieszyć. Mi szczególnie przypadły do gustu te różowe sandałki z pełnym przodem, ale cena dla mnie za wysoka.
Najtańsza przesyłka - 9zł.
Mam od nich jedne sandały i już 4 lata w nich chodzę więc myślę, że warto zainwestować w dobrą jakość. Choć opinie co do niej są różne :)
Oferta sklepu? Bardzo na czasie. Ceny nie należą do najniższych, ale jest wiele promocji i często ogłaszają darmową dostawę lub -20% na rzeczy nieprzecenione.
Najtańsza przesyłka? 9zł - paczkomat

Ta strona rządzi się własnymi prawami. Jeśli zamawiałyście to wiecie o czym mówię. Wszystkie buty standardowo kosztują 129zł, a przesyłka jest darmowa. Od czasu do czasu jakąś parę przecenią. Czasem jest akcja 59zł na wszystko, ale i tak dla mnie za drogo jest w tym sklepie. Jednak mają kilka ciekawych par sandałków jak widać powyżej :)
Spory wybór butów na obcasie. Z płaskich nic ciekawego. Ceny nie powalają. Z tego co pamiętam mają jakąś zniżkę za newsletter czy polubienie na facebooku. Jedno trzeba im przyznać - buty mają dobrej jakości. Najtańsza przesyłka 13zł.
Tutaj jest trochę mniejszy wybór, ale też mniej modeli się powtarza z poprzednimi sklepami. Polecam zajrzeć w poszukiwaniu czegoś oryginalniejszego. Niekoniecznie drożej :) Ceny są do przyjęcia, a najtańsza przesyłka kosztuje 10zł.

To strona z tanim obuwiem. Jeszcze tam nie kupowałam więc nie wiem jak z jakością. Sandałki mnie nie powaliły na kolana. Jeśli szukacie czegoś podstawowego np. czarnych uniwersalnych sandałów to pewnie tam znajdziecie. Albo dodatkowej pary w mało używanym kolorze, ale w niskiej cenie - to również :)
Najtańsza przesyłka - 13zł
elilu.pl
Dużo ciekawych bucików w przystępnych cenach (choć wysyłka minimum 13zł). Polecam szukającym płaskich wygodnych sandałków.
stylissmo.pl
Co prawda dostawa już od 8,50zł, ale ceny ogólnie raczej nie zachwycają. Wybór jest duży i to wielu modeli, których nie znalazłam w żadnym innym z powyższych sklepów.
labotti.pl
Ogólnie buty mają całkiem fajne. Ceny też niczego sobie choć wiele modeli jest już na wyczerpaniu (np został tylko jeden rozmiar). Jeśli chodzi o sandały to żadne nie zachwyciły mnie tak całkowicie, ale polecam przejrzenie całej oferty sklepu. Buty z tej firmy często możecie zobaczyć "na żywo" u Rozalii na blogu. Najtańsza przesyłka - 12,99zł.
Na koniec polecam buciki użytkownika Silwana2011 na allegro.pl
Przystępne ceny i dużo modeli, których nie znajdziecie na powyższych stronach.

Popularny również wśród blogerek jest Salon_Anka. Polecam również w poszukiwaniu sandałków, których nie ma nigdzie indziej. Fajne ceny i przesyłka już od 12,99zł.

13 komentarzy:

  1. jakie śliczne !
    ostatnio mam fioła na punkcie sandałków ale na obcasie wlasnie dziś stylizacja z takimi zapraszam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kilka fajnych przyciągają wzrok

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio najczęściej kupuję na elilu, te buty, które są w kilku sklepach u nich do tej pory zawsze najtaniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak. Też to zauważyłam. Warto przejrzeć kilka stron bo czasem i 10zł można zaoszczędzić :)

      Usuń
  4. Sporo sandałów wpadło mi w oko :-) Tych na płaskiej podeszwie, bo ja nie noszę obcasów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę sobie kupić jakieś sandały, bo uwielbiam je nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rok temu kupiłam dwie pary w deezee i jestem zadowolona, w tym roku niczego nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale w tym roku jest tyyyle ładnych modeli :)

      Usuń
  7. Nic tylko worek z pieniędzmi i kupować, kupować i kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. tyle fajnych modeli, że wybór nie jest łatwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. znam większość sklepów, naprawdę maja rewelacyjne butki ;0

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość nie w moim typie, bo to fasony które skracają nogi;) ale co nieco bym wybrała:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie każdy sandał skraca nogi bo ma jednak ten pasek wokół kostki ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...