czwartek, 5 czerwca 2014

Sweet roses

Ostatnio bardzo podoba mi się połączenie szarości i różu. Znalazłam je w nowo zakupionej wygodnej bluzeczce z rękawem 3/4, która okazała się idealna na niepewną pogodę w zeszły weekend. Okazało się, że postawiłam w głównej mierze na polskie marki. Efekt całkiem niezamierzony. A do tego chińskie baleriny kupione na allegro. Bardzo wygodne :)


 


Bluzka - Reserved
Jeansy - Sinsay
Toerbka - Atmosphere
Baleriny - allegro.pl
Zegarek - Gino Rossi
Bransoletka - Cruciani (prezent)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam twoją torbę! Jestem w trakcie poszukiwania pikowanej troby dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka, zakochałam się :) Bluzka też super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam tę bransoletkę. Choć gdybym nie dostała jej za darmo to na pewn nie wydałabym tyle pieniędzy na kawałek sznurka :D

      Usuń
  3. Mam problem z tym zestawem, niby wszystko do siebie pasuje, ale jest trochę za ciężko. Może to wina dodatków, kwestia wiązania szalika, nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzeczka :) Lubię takie połączenia kolorystyczne :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...