piątek, 13 czerwca 2014

Sukienka khaki

Latem praktycznie nie noszę spodni :) Gdy temperatura przekracza 26 stopni to dla mnie liczą się tylko spódnice i sukienki. Na szczęście poprzedni weekend był piękny i mogłam założyć jedną z moich nowych sukienek. Już mogę powiedzieć, że będzie to jedna z ulubionych. Od zawsze chciała mieć sukienkę w tym stylu. Marzy mi się jeszcze kolor, który nazywam safari, ale jeszcze nie natrafiłam na taką w odpowiedniej cenie :) Przepraszam, że na zdjęciach taka pognieciona, ale chodziłam w niej cały dzień :)




Sukienka - Camaieu (allegro.pl 25zł)
Sandały - nn (70zł)
Torebka - LC WAIKIKI (28zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (34zł)
Okulary - nn (6zł)
Razem ok 163zł
Sukienka khaki - MODNAPOLKA.pl

17 komentarzy:

  1. Sukienka świetna pewnie bardzo wygodna! :)
    Pytałaś mnie o buty :) nosi mi się je dobrze narazie mnie nie obtarły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. :) Też muszę zainwestować w taką sukienkę na lato. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się sukienka, niby prosta, ale ma w sobie to coś.

    Pięknie wyszłaś na ostatnim zdjęciu, tak delikatnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz,pasuje Ci ten kolor :) Ja nie mam sukienki w tym stylu :) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie sukienki :)
    A safari to kolor bardziej brązowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha a ja widziałam na żywo :D Super wyglądałaś w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci :*
      Choć na siedząco czułam się trochę skrępowana :)

      Usuń
  7. świetnie mam w podobnym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  8. O, mam taką samą ;) Ten odcień zieleni bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale zdjęcia : 3
    Zapraszam do mnie <333
    http://syyyyyylwia.blogspot.com/ Obserwujemy? Odp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten fason sukienek.
    Cudownie wyglądasz.

    Pozdrawiam ciepło. Magda.

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie przy wyższych temperaturach królują krótkie spodenki ;-) Sandałki bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja figura jest wprost idealna do spódnic i sukienek. Zawsze wyglądasz w nich bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...