piątek, 20 czerwca 2014

Red lips and more

Dziś stylizacja trochę w stylu Minnie Mouse. A ja właśnie chciałam udowodnić, że groszki też można brać na poważnie. Połączyłam nową bluzeczkę ze spódniczką w kształcie tulipana. To mój drugi ulubiony krój po rozkloszowanych. Jedyne węższe spódnice, w których dobrze wyglądam :)
Zestaw z zeszłego weekendu. Znajomi mieli nas odwiedzić z zaproszeniem na ślub. Nagle zadzwonili, że będą wcześniej bo jeszcze do kogoś później jadą. No to ja pędem wracałam do domu (cały ranek sprzątaliśmy mieszkanie) by się nieco ogarnąć i szybko wrócić. I oto efekt :) Wbrew pozorom jestem pomalowana tylko już na korektor pod oczy nie miałam czasu :)





 
 Bluzka - F&F (34zł)
Spódnica - United Colors Of Benetton (22zł)
Torba - humad.pl (59zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (34zł)
Buty - nn (20zł)
Bransoletka czarna - Charms (gratis)
Razem ok 169zł
Jak to dobrze mieć internet w telefonie. Wspominałam, że narzeczony mnie w końcu przekonał do smartfona? Jesteśmy właśnie na wsi u jego siostry by rozdać jedne z ostatnich zaproszeń i dzięki nowemu Samsungowi mogę zrobić "pyk" i opublikować wcześniej przygotowany post :)

16 komentarzy:

  1. Pięknie ubrana kobieta na tle pięknych kwiatów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A na kiedy macie wyznaczony termin ślubu?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw, spódniczka rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ta spódniczka, i te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo łanie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie razem wyglądają ta bluzka i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się połączenie tej bluzeczki z czerwoną spódnicą. Aż zapragnęłam takiego zestawu u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolory ;) i te groszki;) rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczo wyglądasz :)

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja też odkąd mam internet w telefonie, to zastanawiam się, jak mogłam funkcjonować bez niego, hehe :-) Wyglądasz bardzo ładnie i powiem szczerze - nawet nie wiedziałam, że taki rodzaj spódnicy nazywa się tulipanem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak zalozylam ze to jest wlasnie ten tulipan :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...