środa, 4 czerwca 2014

(Nie)klasyczne połączenie - dżinsy + biała koszula

Z czym kojarzy wam się biała koszula? Z czymś znienawidzonym? Z akademią w podstawówce? Z rozmową o pracę? Niekoniecznie :)
Biała koszula także może być noszona "na luzie" i na poniższych przykładach chciałabym to udowodnić. Na koniec zaś przedstawię trzy własne propozycje.

Poniżej przykłady trzech modeli koszul w połączeniu z trzema różnymi krojami dżinsów. który zestaw najbardziej przypadł wam do gustu?












 Trochę inspiracji z internetu. Wygląda na to, że najbardziej popularne jest wpuszczenie koszuli w spodnie. Jest to jednak rozwiązanie głównie dla szczupłych dziewczyn. Rozmiarowi XL polecam dłuższą koszulę-tunikę. A poniżej inspiracja Ani z collectionofhours.blogspot.com, która do luźnej białej koszuli dobrała spodnie typu boyfriendy :) Jestem na tak :)
źródło : www.collectionofhours.blogspot.com
A to moje propozycje. Trzy rodzaje koszul do trzech krojów dżinsów :) Środkowe zdjęcie to inspiracja zestawem Beyonce :)

5 komentarzy:

  1. podoba mi się opcja z dzwonami!

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się opcja z boyfriendami i pierwsza stylizacja na górze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boyfriendy jak najbardziej na plus, rozszerzanie jeansy natomiast nie mój styl ;)
    vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś biała koszula to była dla mnie część garderoby typowo egzaminacyjna. Ale teraz pokochałam ją do jeansów i szortów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw na lato to dżinsowe szorty plus biała koszula bez rękawów typu mgiełka plus gra dodatkami ;]
    a propos powinnas wybierac koszule nieco luzniejsze moze z bardziej przewiewnego materiału

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...