środa, 25 czerwca 2014

Mania kolorów (szary + pudrowy róż)

 Niedawno na swoim facebooku publikowałam zdjęcia inspirujących połączeń kolorów szarego i różowego. Postanowiłam nieco rozszerzyć ten temat :) Zainspirowała mnie do tego Paulette, która podesłała mi zdjęcie jednego z wykonanych przez siebie notesików. Do samego zaś przyjrzenia się nietypowym połączeniom kolorów zainspirowała mnie Maria z bloga ubierajsieklasycznie.pl, która opublikowała całą serię postów na ten temat. Przykładowy możecie zobaczyć tutaj. Tak spodobały mi się te zdjęcia, że poświęciłam chyba z godzinę na przeglądanie jej bloga.
Kilka razy wspominałam już, że mam manię dopasowywania wszystkiego pod kolor. Moje stylizacje przeważnie składają się z trzech kolorów. Czasem nawet tylko dwóch :) Nie uważam, że przez to są nudne.


W mojej nowej serii na blogu chciałabym się skupić na mniej oczywistych połączeniach. Na pewno będą jeszcze kolory, o których można na pierwszy rzut oka powiedzieć, że do siebie nie pasują. 
Jako pierwsze jednak wybrałam kolory szary i różowy, które według mnie tworzą idealną harmonię. 




Co sądzicie o tym połączeniu kolorów? Mi się ono szalenie podoba.



A może szaro różowy ślub? Kto powiedział, że pan młody musi być na czarno? :)

Pod koniec lipca idziemy na wesele do koleżanki. Zgadnijcie na co namówiłam mojego narzeczonego ;)

12 komentarzy:

  1. podoba mi się takie połączenie kolorów :) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, cudne kolorki! moje ulubione:) wlasnie takie mam teraz na paznokciach:) zobacz! :)
    http://instagram.com/camilliefashion?ref=badge

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identycznie :) Również mam manię dopasowywania wszystkiego pod kolor i moje stylizacje zazwyczaj składają się z trzech kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Temu kotkowi idealnie pasuje ta kokardka, przeuroczy jest :* swoją drogą zawsze uważała, że róż w towarzystwie szarości wygląda rewelacyjnie! :) Też jetsem bardzo skrupulatna przy tworzeniu nowych setów, wszystko musi idealnie ze sobą współgrać :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Szary i różowy to świetne połączenie. Szary tonuje róż i całość nabiera klasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super polączenie kolorów ;)
    http://vaguue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szarości i pudrowe róże bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie,uwielbiam to połączenie,kobiece i klasyczne,a jednocześnie nie takie banalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rowniez uwielbiam to polaczenie: blado roz z szarym..juz jako bardzo mloda dziewdzyna uwielbialam nosic rozowa kostulowa bluzke i szary rozpinany sweterek:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...