wtorek, 10 czerwca 2014

Konkurs - lakierowe love!

Niedawno całkiem niepostrzeżenie minęły moje dwa lata na blogspocie. Wcześniejszy blog jeszcze istnieje, nie wykasowałam go, ale raczej do niego nie wracam. Żal skasować 7 lat blogowych wypocin, ale też jakoś nie mam serca ich czytać :)
A wracając do blogowych urodzin, które były 22 maja... postanowiłam zorganizować mały konkurs z tej okazji. Mam dla was zestaw trzech lakierów Golden Rose, które bardzo lubię. Sama mam jeden z proponowanych kolorów i jeszcze dwa inne.
Do wygrania są lakiery : miętowy (50), błękitny (43) i żółty (44)

Warunki uczestnictwa :
1. Dodać blog Corba Style do obserwowanych/kręgów google+ (do wyboru)
2. Polubić blog Corba Style na facebooku (opcjonalnie) 
3. Zostawić w komentarzu swój adres e-mail
4. Dodatkowo : za udostępnienie na blogu banera konkursowego (z odnośnikiem do tego postu)  +2 losy

Konkurs trwa od 10 czerwca do 20 czerwca :) 
Zwycięzcę poinformuję mailowo. 
Nagrodę sponsoruję ja i wysyłam ją również na mój koszt (wyłącznie na terenie Polski).

Wzór zgłoszenia :
Obserwuję jako :
Lubię na fb jako :
E-mail :
Baner : Tak/Nie (adres bloga)

Baner do udostępnienia (opcjonalnie) :

15 komentarzy:

  1. Nie wiem czy wcześniejszy komentarz został dodany, więc dodaję raz jeszcze :)

    Obserwuję jako : Urszula
    Lubię na fb jako : Urszula K.
    E-mail : urszula.potrawa@gmail.com
    Baner : Tak http://bizuteriasutasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy wcześniejszy komentarz został dodany, więc dodaję raz jeszcze :)

    Obserwuję jako : Urszula
    Lubię na fb jako : Urszula K.
    E-mail : urszula.potrawa@gmail.com
    Baner : Tak http://bizuteriasutasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie widziałam, że był jakiś problem z dodawaniem komentarzy, ale już chyba wszystko działa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolorki, biorę udział :)
    Obserwuję jako : nika88
    Lubię na fb jako : Monika bloguje
    E-mail : one-more-dress@wp.pl
    Baner : nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako : Ewa viosna
    Lubię na fb jako : Ewa ł-t
    E-mail : viosna@poczta.fm
    Baner : nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Optymistyczna
    Lubię na fb jako: Optymistyczne-dni (strona)
    e-mail: optymistycznedni@onet.pl
    Baner: tak w pasku bocznym; http://optymistyczne-dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Magdalena G.
    Lubię na FB jako- Magdalena M.
    email- lena88@onet.pl
    Baner-nie
    Ale 20 czerwca mam urodziny, poproszę o szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha Kochana jako jedyna oglądasz i czytasz bloga ze zrozumieniem ;) oczywiście, że nie są to świeże zdjęcia :P musisz pamiętac o tym, że ja jestem zawsze daleko w tyle :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki,chętnie wzięłabym udział,ale nie mam FB :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie kosztuje 34,90,ale żeby mieć darmową przesyłkę w koszyku musi być 36zł hehe. Miałam zamiar kupić 38,ale może lepiej wybiorę się do Plazy i ją przymierze :) Mogę brać udział w rozdaniu,nie mając FB ?? :)

      Usuń
  10. Obserwuję jako :Karolina Jastrząb
    Lubię na fb jako :nie mam ;/
    E-mail : karolina.jastrzab@op.pl
    Baner : Tak/Nie (adres bloga)TAK/ biszkopcik86.blogspot.com

    POWODZENIA DLA WSZYSTKICH :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako : Oblivion
    Lubię na fb jako : nie
    E-mail : holy.smoke1990@gmail.com
    Baner : Nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia dla wszystkich uczestniczek!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako : sawannah13
    Lubię na fb jako : Justyna J
    E-mail : sawannah13@gmail.com
    Baner : Tak

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...