poniedziałek, 2 czerwca 2014

Inspiracja She Insider

Mój dzisiejszy zestaw to inspiracja z profilu Sheinsider na facebooku. Kupiłyśmy z siostrą mamie tę bluzkę pod choinkę i nie ukrywam, że od dawna planowałam ją pożyczyć. Gdy zobaczyłam to zdjęcie, wiedziałam już z czym ją połączę ;) A tak w ogóle to starałam się powtórzyć swój makijaż próbny i okazało się, że właściwie to makijażystki nie potrzebuję. Lepiej dobrałam kolor podkładu tylko, że mój tak fajnie nie kryje. Będę szukać innego na podstawie rad Ewy z kanału Red Lipstick Monster :) 






 Bluzka - Orsay (z szafy mamy)
Spodnie - House
Torba, kolczyki - pamiątka z USA
Sandały - nn
Bransoletki - allegro.pl / Lipapi

11 komentarzy:

  1. ładna bluzeczka;)
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka śliczna, pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym taką bluzkę pożyczyła, oj na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta bluzka i kolorystyka stylizacji rewelacyjna ;) Super dopasowany każdy szczegół;) A makijaż pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wszystko razem do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam Ci kanał Maxineczki, ona to ma rękę do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw, bardzo fajna torba i bluzka:*)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...