poniedziałek, 23 czerwca 2014

Heart pattern shirt

W końcu mam swoją wymarzoną koszulę w serduszka! Ta zamówiona z Romwe okazała się za mała choć wcześniej prawie taki sam model (zobacz tutaj) kupiłam w tym samym rozmiarze i była dobra. Tamtą sprzedałam, na romwe.com się skończyły bo była wyprzedaż więc zamówiłam na ebay.com nową, również w niskiej cenie. Pisze na niej Topshop, ale nie jestem pewna co to oznacza bo paczka przyszła z Chin :)
Ubrałam taki zestaw na uczelnię. Po nieprzespanej nocy jechałam oddać promotorce gotową pracę magisterską. Nie udało mi się ukryć niewyspania, ale za to koszulę miałam świetną :)




Koszula - Topshop (ebay.com)
Spódnica - George (allegro.pl)
Buty - nn
Torebka - humad.pl
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Bransoletki - Charms / Lipapi
Razem ok 168zł

9 komentarzy:

  1. Bluzka słodka, ale spódniczka super! Lubię takie klasyczne kroje.

    A jak tak praca? Przyjęta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro się dowiem ile mam do poprawy :)

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz:) No te serduszka urocze ;) To jak praca oprawiona i podpisana ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, koszula jest bardzo ładna, fajnie wyglądają te serduszka na niej! :)

    Zapraszam na nowy post, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ słodki zestaw. Spódnica jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i proszę super stylizacja za niewielkie pieniądze :) a koszula najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszula, fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...