niedziela, 22 czerwca 2014

Derniere danse

Moja dzisiejsza inspiracja jest oczywista. Zobaczyłam teledysk do piosenki "Derniere danse" i bardzo spodobało mi się zwykłe klasyczne połączenie białej sukienki i dżinsowej kurtki. Przypomniałam sobie, że przecież obie te rzeczy mam w szafie :)
Sukienkę już wystawiłam na sprzedaż, ale opamiętałam się. Od początku nie miała dla mnie dobrej długości, ale była taaaka wygodna. Szerokie ramiączka, dopasowana w biuście. I magiczna. Mam ją już trzeci sezon, schudłam 15kg i nadal jest dobra :) Dobrze, że zamiast sprzedać zdecydowałam się ją skrócić.





Sukienka - George (allegro.pl)
Kurtka - Dorothy Perkins (szafa.pl)
Sandały - allegro.pl
Brensoletki - nn
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Tutaj możecie zobaczyć sukienkę w wersji oryginalnej, a tutaj sprzed dwóch lat :)

A teraz... przechodzimy do części oficjalnej. Do konkursu zgłosiło się niestety tylko 8 osób. Postanowiłam mimo wszystko wylosować nagrodę.
Zestaw lakierów, dzięki swoim dodatkowym losom, wygrywa Ula :)
Gratuluję!
Wkrótce skontaktuję się z Tobą mailowo.

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta sukienka, taka romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się takie stylizacje :) na pierwszym zdjęciu myślałam, że to Ty i to Ty :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle! :)) Zapraszam także na mojego: http://www.slavko-p.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest super, a lakiery... <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie tu wyglądasz i świetne bransoletki ♥♥♥

    www.princessspamela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio zakochałam się w tej piosence :) Świetnie wyglądasz, pasuje Ci taki look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabyś mi napisać ile masz cm w udzie, a ile miałaś? Twoje nogi wyglądają świetnie . Myślę, że niedługo odważysz się na krótsze spódniczki i spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobrze, że opamiętałaś się i nie sprzedałaś jej. Dobry wybór podcięcia, świetny zestaw. Prosty, ale elegancki

    OdpowiedzUsuń
  10. love your jacket and dress! you look gorgeous <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ;) Faktycznie w tej długości o wiele ładniej ;) Super! I dobrze że nie sprzedałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu skoro w konkursie wzięło udział 8 osób, to czemu losowałaś wśród 22 komentarzy. Uli komentarz się np zdublował i przez to miała podwójne szanse. Jeśli już przyjmujemy, że to nr 2 wygrywa, to powinna wygrać Nikka88.
    Ale to Twój konkurs i Twoje zasady.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu przepraszam zapomniałam o dodatkowych punktach za banery na blogu. Zmęczenie od nieprzespanych nocy wychodzi.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, sama z 8 nie zrobiłabym 22 :) Specjalnie napisałam pod wynikami że to dzięki dodatkowym losom :)

      Usuń
  14. Świetny zestaw. Ja bym się czuła w nim super gdybym założyła do tego kowbojki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to też przerabiałam :)
      http://corba-style.blogspot.com/2014/05/cos-jakby-kowbojka.html

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...