poniedziałek, 30 czerwca 2014

Czerwiec 2014 - nowości w szafie


1. Sukienka khaki Camaieu (allegro.pl 25zł z przesyłką)
Już od dawna na taką polowałam :)
2. Czarna spódnica maxi ze skórzanymi wstawkami (allegro.pl 47zł z przesyłką)

3. Różowa torebka (vinted.pl 26zł z przesyłką)

4. Bluzeczka w kropki (F&F 34zł)

5. Dżinsowe koszule: jasna i wzorzysta (C&A razem 65zł za obie)


6. Szara torebka kuferek (allegro.pl 31,99zł z przesyłką)

7. Szara torba ze złotymi wykończeniami (allegro.pl 25,90zł z przesyłką)
Szukając szarej torebki natrafiłam na dwie powyższe i nie mogłam się zdecydować, która mi się bardziej podoba. Wypadło chyba na drugą, ale pierwszy kuferek jest bardziej uniwersalny. Jako typowa miłośniczka torebek nie mogłam się oprzeć i kupiłam obie :)
8. Bluzeczka w pepitkę (Butik ok 25zł)
Wypatrzyłam ją sobie w promocji -50% na wszystko
9. Szare sandały na koturnie (merg.pl 45zł z wysyłką)
 Wykorzystałam mój bon. Postanowiłam, że wydam go na sandały i nie mogłam się na żadne zdecydować. W końcu wybrałam takie w kolorze, którego jeszcze nie mam. Na nodze wyglądają o wiele lepiej niż na zdjęciu w sklepie :) Choć myślałam, że będą ciemniejsze.
10. Granatowe spodenki 3/4 (F&F 41zł)
Idealne do marynarskich letnich stylizacji :)
11. Sukienka w kolorze fuksji (szyta na miarę - 62zł)
Na wieczór panieński koleżanki :)
12. Koszula TopShop w serduszka (ebay.com ok 33zł)
Bardzo się zmartwiłam, gdy ta zamówiona na romwe.com okazała się za mała. Inny model w rozmiarze M był dobry, a ta okazała się o wiele za ciasna. Nawet na moją szczuplejszą siostrę nie pasowała. Sprzedałam ją więc na vinted, a na ebayu od razu zamówiłam rozmiar L i znów 3 tygodnie czekania... :) Ale warto było! :)
13. Sukienka w paski i spodnie we wzory F&F (ubrani.com.pl 39zł z przesyłką)

Skorzystałam z kodu -50% na wszystko. Takie spodnie marzyły mi się już od dawna :) A sukienka trochę za duża, ale może uda mi się ją zwęzić. 
14. Koszula w kratę H&M (allegro.pl 19zł z przesyłką)
Te zestawienie kolorystyczne dawno mi się marzyło :)
15. Kurtka w pepitkę (ModoMania 69zł z przesyłką) 

16. Spódniczka w kratę (vinted.pl 30zł z przesyłką)
Kupiłam by skrócić i nosić jesienią :)
17. Oversize w kropki (Stradivarius 19,90zł)

10 komentarzy:

  1. koszula w serduszka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka w kropki podoba mi się, a co do torebki to też mam jedną w podobnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czarna maxi-zakochałam się w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka khaki i długa spódnica świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy !!! Różowa sukienka i koszula w kratę extra !
    Pozdrawiam :*
    http://www.kayenn.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka w pepitkę rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  7. mnóstwo nowości, ładne ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta wzorzysta koszula najlepsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany ile super ciuchów! Długa spódnica i ta w kratę są mega!! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...