czwartek, 12 czerwca 2014

Czerń, biel, złoto

 Wybraliśmy się w końcu z narzeczonym do USC po zaświadczenie. Przed wyjściem tata krytycznie zmierzył mnie wzrokiem. Że niby do urzędu ta nie wypada? No co? Przecież jest upał! Nie pójdę w spodniach i marynarce. Poza tym przecież jest czarno biało, prawda? Wszystko jak należy :)
Spódnicę wypatrzyłam na allegro i nie mogłam się powstrzymać. Podobają mi się te skórzane wstawki przy kieszeniach. W ogóle lubię spódnice z kieszeniami :) Do tego bluzeczka kupiona dzień wcześniej na wyprzedaży w Butiku (wszystko -50%) za 25zł :)
Uwielbiam połączenie czerni, bieli i złota :)
 

 


Bluzka - Butik
Spódnica - allegro.pl
Torba - humad.pl
Baleriny - nn
Bransoletki - Lipapi / Charms

13 komentarzy:

  1. Świetna długa spódnica i bluzka. Też wczoraj załatwialiśmy formalności w urzędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie pamiętam w czym szłam po zaświadczenie... Pamiętam tylko, że też było gorąco i się nie stroiłam :-) A w urzędzie się okazało że i tak musimy jeszcze jechać do innego miasta, bo ślub braliśmy w mieście w którym żadne z nas nie było zameldowane, i tam trzeba zrobić opłatę.. ale zaświadczenie trzeba zrobić w tym, w którym któreś z narzeczonych jest zameldowane.. :-) Życzę powodzenia, tymczasem, zapraszam do mnie na wyprzedaż szafy: Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podałabyś link do strony na Allegro, na której kupiłaś spódnicę? Jest super, ma genialne te wstawki i gdyby były inne kolory, chętnie sama bym się w taką zaopatrzyła;) całuję!

    Elle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że spódnica cieszy się dużym zainteresowaniem :) Tutaj podawałam link : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=726189190781030&set=a.571319722934645.1073741828.569997443066873&type=1

      Usuń
  4. zestaw fajny i wcale nie taki zły do usc

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię pepitkę:), a spódnica świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tu pierwszy raz, ale muszę przyznać, że blog bardzo mi się podoba!

    Pepitkę uwielbiam, a Twój zestaw bardzo mi przypadł do gustu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne polaczenie , bluzka w pepitke ładnie wyglada z czarna maxi !

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny zestaw, ta spódnica- niby prosta a robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przecież bardzo elegancko wyglądasz, nie wiem co tata się czepia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...