poniedziałek, 5 maja 2014

Zaczarowane drzewo

 Dziś zestaw jeszcze kwietniowy :) Tydzień temu rano przyszła bluzeczka, którą upatrzyłam sobie na stronie ubrani.com.pl, a po południu już mogłam ją założyć :) Niestety pogoda była w kratkę więc na wszelki wypadek ubrałam kalosze. A sweter taki długi ze względu na przezroczysty i bardzo długi tył bluzki. Miałam zamiar ją przerobić, ale tak bardzo chciałam już w niej wyjść, że ubrałam taką jaka jest. Generalnie nie podobają mi się tego typu nadruki ze zwierzętami, babeczkami czy zdjęciem Manhattanu, ale ten mnie urzekł. Zauroczyła mnie kolorystyka.



 
Bluzka - George (ubrani.com.pl)
Jeansy - House
Sweter - nn (szafa.pl)
Torba - humad.pl
Kalosze - Biedronka :)

10 komentarzy:

  1. Fajny ten nadruk, faktycznie ciekawa kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. pogoda ostatnio jest kapryśna, ładna bluzeczka :P)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki za komentarz :)) kocham rozkloszowane spódniczki ale czasem trzeba cos innego ubrać :)

    Zapraszam do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka faktycznie śliczna:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...