piątek, 16 maja 2014

Violetta Black

Myślałam, że już nigdy nie będę nosić tej tuniki. Kupiłam ją dwa lata temu, gdy ważyłam 15kg więcej i chciałam ukryć boczki :) Znalazłam ją niedawno w szafie i stwierdziłam, że nadal mi się podoba, a krój kimona jest po to by był luźny. Lubię w tej tunice właśnie ten krój z wiązaniem z tyłu i przewiewny materiał. Połączyłam ją z fioletowymi dżinsami i czarnymi dodatkami :) Odkurzyłam nawet fioletowe okulary :D







Tunika - allegro.pl
Spodnie - vinted.pl
Baleriny - nn
Kurtka - F&F
Torebka - Atmosphere
Okulary - Orsay
Zegarek - Gino Rossi

7 komentarzy:

  1. No fajnie wygląda ta bluzka do tych fioletowych spodni ;)
    Ale te okulary mają jakiś dziwny kształt :P Jak masz je założone to jakoś mam wrażenie że wysoko masz oczy a zaś nos nisko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no może :D Spoko, nos sobie zoperuję :D

      Usuń
    2. Mam prostszy sposób nie ubieraj tych okularów :P hihi :P

      Usuń
  2. Fajna torebka, mam taką samą :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...