sobota, 3 maja 2014

Royal pink

1 maja od zawsze spędzam tak samo. Moja babcia ma urodziny i cała rodzina zjeżdża się do nas na imprezę co oznacza dwa dni przygotowań, a potem wielkie zmywanie naczyń :) W tym roku gości było jeszcze więcej bo przyjechała córka mojej babci z Niemiec. Wykorzystaliśmy z K tę okazję i rozdaliśmy pierwsze zaproszenia ślubne.
Poniższy zestaw pochodzi właśnie z tego przyjęcia i jest moim chyba piątym wyborem. Na prawdę nie wiedziałam w co się ubrać :) Choć nie przytyłam, od kilku dni czuję się jakaś ociężała i napuchnięta i we wszystkim źle się czułam. Postawiłam więc na rozkloszowaną spódnicę, która maskuje uda i piękny pudrowy róż. Narzutkę, którą miałam również na swoich urodzinach tym razem przewiązałam tak by wszystko wyglądało symetrycznie :) Cały zestaw kosztował ok 100zł







Spódnica - Reserved
Bluzka - Sinsay
Narzutka - H&M
Buty - allegro.pl
Bransoletka - C&A
Naszyjnik - pożyczony od siostry :)

14 komentarzy:

  1. żebym to ja się zaczęła ubierać jak dorosła... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że sytuacja tego wymaga :)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz,ciesze się,że sięgasz po jasne kolory.bo bardzo do Ciebie pasują :) Zazdroszczę takich wielkim,rodzinnych imprez. Uwielbiam to!!!
    Kochana buty skradły moje serce,podasz mi link do sprzedawcy? Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, staram :)

      A imprezy rodzinne od czasu do czasu są fajne. Dobrze jednak, że następna to dopiero będzie moje wesele :P

      Usuń
  3. Bardzo ładnie i elegancko! I świetny sposób na narzutkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny manicure, całość mega elegancka!

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/05/lovelyshoesnet.html

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny dziewczęcy zestaw:) pasują Ci takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodko, dziewczęco-idealnie na rodzinne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie i wyjątkowo do zaistniałej imprezy

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobno 1. maja fajne kobitki mają urodziny ;-) Sto lat dla Babci, a nawet i dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie rodzinne imprezy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...