wtorek, 13 maja 2014

Rosalie Grey

Kiedy moja wyczekiwana bluzka z sheinside w końcu przyszła właściwie stwierdziłam, że już mi się odwidziała :) Odpakowałam paczkę i przymierzyłam ją z domowymi dresowymi spodniami stwierdzając, że one size to raczej chyba nie jest my size bo wydawała mi się za mała. Przymierzyłam ją jednak z różową spódniczką, z którą planowałam i czekała specjalnie na bluzę bo nie miałam jej do czego wcześniej ubrać i.. to było to! :) Już wiecie dlaczego kocham spódnice. No czyż nie wyglądam na 10 kilo mniej? :) Ponadto szare elementy bluzy przygasiły nieco cukierkowy róż spódniczki i całość nie jest przesłodzona choć urocza :) Zestaw kosztował niecałe 200zł. Pojechałam tak do rodziców narzeczonego, gdy dawaliśmy im zaproszenie na ślub. Teściowie o mało nie dostali zawału :)


 


 

Bluza - sheinside.com
Spódnica - H&M
Buty - nn
Torebka - Butik
Bransoletki - Lipapi / Lokaah
Kolczyki - pożyczone od siostry
Zegarek - Gino Rossi (prezent)

22 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz w tej bluzie :) nie wygląda na za małą :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Twoja ulubiona stylizacja! Wyglądasz przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się połączenie tej bluzy ze spódnicą, jednak wyeliminowałabym czarne dodatki :)
    Jestem tu pierwszy raz i zamierzam wpadać częściej !
    http://via-del-corso.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)
      Właśnie niestety nie mam szarych ani różowych butów (a tym bardziej szalenie modnych białych szpilek) więc choć nie chciałam musiałam dodać trzeci kolor :)

      Usuń
  4. idealnie połączone <3
    też się zastanawiałam nad tą bluzą i chyba ją wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kupno ze zniżką z facebooka. 80zł wychodzi :)

      Usuń
  5. Jak ci się znudzi to chętnie przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny zestaw. Bluza jest świetna. Ładnie ci w takiej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna spódniczka, bluza idealna do niej, cudownie wyglądasz, takie kolory Ci służą

    OdpowiedzUsuń
  8. No rzeczywiście świetna ta bluza ;) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zestaw, lubię zestawienie koloru różowego i szarego. :) Nie przepadam za obcasami, ale Twoje są bardzo ładnie wyprofilowane i takie mi się chyba najbardziej podobają. :) I faktycznie takie połączenie to strzał w dziesiątkę, dobrze w tym wyglądasz, niedziwne, że się podobałaś. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluza idealnie się zgrała z różową spódnicą kochana - Super!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  11. O! Bluza jest piękna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana,wyglądasz cudnie :) bardzo fajnie ją zestawiłaś :)
    sama mam ochotę na tę bluzę :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta spódnica, taka dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny zestaw, wyglądasz bardzo dziewczęco i tak wiosennie
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...