poniedziałek, 12 maja 2014

Recenzja : Arganowa kuracja do włosów BingoSpa

Z poprzednich kosmetyków zamawianych z firmy BingoSpa byłam zadowolona, gdy więc kupowałam tam prezent dla Pauliny zamówiłam co nieco i dla siebie :) Między innymi arganową kurację do włosów w potężnym półkilowym opakowaniu :)
 Odżywkę stosuje się codziennie przez 5 dni (taka faza uderzeniowa), a potem profilaktycznie 1-2 w tygodniu. Nie byłam przekonana co do wcierania tego preparatu w skórę głowy tak jak radzą w instrukcji, bałam się że na samym wstępie przetłuszczę sobie włosy.
Na szczęście moje obawy okazały się bezzasadne bo produkt faktycznie nie obciąża włosów. Efekty widać już po pierwszym użyciu. Włosy są lekkie i miękkie, łatwo się rozczesują. No i pięknie lśnią w słońcu :) Na wszelki wypadek teraz używam jednak tylko wtedy, gdy po zmyciu preparatu suszę włosy suszarką by na drugi dzień rano je wyprostować, a nie zostawiam mokrych by zakręciły mi się loki. Wolę ewentualne niewypłukane resztki odżywki wyczesać i wydmuchać suszarką niż by miały mi obciążyć loki.
Odżywka ma dosyć lejącą konsystencję i ładny zapach choć nie wiem co ma wspólnego z olejem arganowym bo wszystkie preparaty BingoSpa pachną tak samo - czy to argan czy kolagen ;)
Produkt można kupić na stronie producenta. Ja chyba załapałam się na promocję - 14zł. Polecam do przesuszonych i zniszczonych włosów.
Ocena : 9/10

5 komentarzy:

  1. wygląda fajnie bardzo, chociaż mi brakuje samozaparcia i dyscypliny do stosowania tego typu produktów

    OdpowiedzUsuń
  2. Potężne opakowanie :) Ja mam maseczkę z Dove, o tyle fajna, że jest jak odżywka- nakłada się na minutę, spłukuje i koniec. Nawet czasem użyję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szał :D
      Ja jestem skrupulatna jeśli chodzi o pielęgnację włosów. Już nigdy nie doprowadzę ich do tak nędznego stanu jak 2-3 lata temu :) Więc dla mnie to nie problem teraz raz w tygodniu nałożyć ją na 10 minut a potem spłukać i wysuszyć :)

      Usuń
  3. Nie miałam tego produktu,ale ja mam bardzo wymagające włosy i sama dużo wymagam od produktów :) Może się skusze przy najbliższej okazji,skoro polecasz warto ) POZDRAWIAM CIEPŁO

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbowałabym tę kurację :-) Brzmi przekonująco :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...