sobota, 10 maja 2014

Pogodowa karuzela ;)

Dziś proponuję zestaw na kapryśną (nawet w maju) pogodę. Mam swój czarny awaryjny sweter, który pasuje do wszystkiego :) Mogę na przykład wybrać czarną koszulę i na to skórzaną kurtkę, a gdy zrobi się chłodniej dorzucić do tego sweterek :) Tak też zrobiłam w długi majowy weekend, gdy pogoda zrobiła nam prawdziwą karuzelę - jednego dnia mogliśmy zrobić przyjęcie w ogrodzie, a drugiego było tylko sześć stopni i widziałam ludzi na ulicy w rękawiczkach :) Niby więc to maj, niby bliżej do lata, ale sweterek lepiej jednak mieć pod ręką ;)






Sweter - allegro.pl / Spodnie, kurtka, torebka - F&F / Botki - vinted.pl / Komin - H&M / Zegarek - blink-bizuteria.pl /

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zegarek i buty :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kolorki, ale buty mi się zlewają ze spodniami ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie bo od czarnych spodni się odcinają i skracaja nogi. Musisz o tym pamiętać zwłaszcza że lubisz beżowe buty :)

      Usuń
  3. Świetne buty :) no i spodnie. A pogoda dzisiaj u mnie było cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw, z tą pogoda można zwariować, raz ciepło, raz zimno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to zimowa kurtka by się przydała,przynajmniej dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz :-) buty bardzo mi się podobają, są rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...