czwartek, 8 maja 2014

Paski, meliski i czerwona marynarka

Dziś stylizacja z trzeciej już w tym miesiącu imprezy urodzinowej :) W zeszły piątek moja znajoma ze studiów robiła imprezę i miała ten sam problem logistyczny co ja w styczniu - jak wybrać termin, który będzie wszystkim odpowiadał i jak pomieścić wszystkich, których się zaprosiło :) 
Wybrałam na ten wieczór niezobowiązujący strój. Marynarka dodała elegancji zwykłemu t-shirtowi, a do torby spakowałam sportową kurtkę gdybyśmy jednak mieli robić grilla na dworze :)





Marynarka - allegro.pl
Bluzka - Diverse
Jeansy - House
Baleriny - allegro.pl
Torebka - humad.pl
Bransoletka - iloko.pl

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw, może mało imprezowy, ale i tak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie, że byłam najbardziej elegancką osobą :) To studencka impreza AWFu. Czego się spodziewać? :)

      Usuń
    2. :) Od moich studenckich czasów jednak trochę już minęło.

      Usuń
  2. genialnie to połączyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balerinki są przeurocze. :) Myślę nad meliskami już od zeszłego roku, więc to chyba najwyższy czas, żeby zdecydować się na zakup. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Choć nie wiem czy nie obcierają jak będzie upalnie

      Usuń
  4. całość genialnie, marynarka świetna

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna marynarka:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzy mi się z księżną Kate i jej stylizacją podczas tej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie!!!! super kolorki :) pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz świetnie, te buciki są urocze :) Tak to już jest z tymi imprezami, człowiek ma z kim, ale nie ma gdzie ich wszystkich pomieścić hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :) Marynarka śliczniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz,mam takie buciki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...