czwartek, 1 maja 2014

Nowości zakupowe - kwiecień 2014


W tym miesiącu znów sporo rzeczy kupiłam, ale nie wydałam zbyt wiele bo większość to albo rzeczy używane albo pochodzące z internetowych promocji. Jestem bardzo zadowolona z zakupów. Szczególnie cieszą mnie trzy pary tanich butów, nowa wizytowa sukienka i beżowa ekoskóra, której długo szukałam.

1. Fioletowa torebka (ubrani.com.pl 28,99zł z przesyłką)

2. Sportowe spodenki Adidas (vinted.pl 40zł z przesyłką)

3. Czarna sukienka George i fioletowa koszula H&M (ubrani.com.pl 16,99zł i 11,39zł)


4. Granatowy zegarek (allegro.pl 23zł z przesyłką)
Miał być beżowy, ale pani zadzwoniła do mnie, że jej się skończyły. A że od początku wahałam się między tymi dwoma kolorami to wybrałam granat, a beżowy kupię sobie inny :)

5. Beżowa kurtka (allegro.pl 48,90zł z przesyłką)
Od jakiegoś czasu już chciałam jasną ekoskórę i przez przypadek natrafiłam na okazję allegro.
 
6. H&M zielona tunika (szafraj.pl 16zł z przesyłką) 

7. Beżowe botki (vinted.pl 66zł z przesyłką)

8. Czarne meliski i różowe sandałki (allegro.pl 46zł z przesyłką)
 
 
9. Dżinsy z rozszerzanymi nogawkami (allegro.pl 29zł z przesyłką) 
Od dawna chciałam takie kupić i udało mi się upolować nowe bez metek :) Są świetne. Warto mieć jedną parę "dzwonów" w szafie :)
 
10. Brzoskwiniowa koszula z kwiatowymi wstawkami Marks&Spencer (vinted.pl 29zł z przesyłką)
Ten kolor mnie zauroczył :)
 
11. Beżowe lordsy (czasnabuty.pl 32,80zł z przesyłką)
Chciałam baleriny w tym kolorze na wiosnę, ale pomyślałam, że ten krój będzie wygodniejszy. Akurat była na nie promocja :) Na żywo są ładniejsze, a co najważniejsze - bardzo wygodne.
 
12. T-shirt handmade z miętowym sercem (by Kalinus 35,50zł z przesyłką)
 
13. T-shirt George z nadrukiem (ubrani.com.pl 28,99zł z przesyłką)
Nie ukrywam, że gdy tylko go zobaczyłam czekałam na promocję dla fanów na facebooku. I udało mi się, kilka godzin później znów ogłosili -40% więc od razu w te pędy kupiłam by nikt mnie nie uprzedził. Co prawa zależy mi tylko na nadruku i ten tył mi się nie podoba więc przerobię tę bluzkę.
 
14. Różowa spódnica H&M (allegro.pl 30zł z przesyłką)
Dużo tego różowego w tym miesiącu :)
 
15. Pudrowa sukienka (allegro.pl 43zł z przesyłką)

16. Spódnica Reserved (vinted.pl 40zł z przesyłką)
 
17. T-shirt Sinsay (9,99zł)
Bo białych t-shirtów z nadrukiem nigdy dość :)

13 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się różowa spódnica z H&M - jest absolutnie boska! I ta cena! Mega Ci jej zazdroszczę! ;) Ja w swojej kolekcji też mam jedne dzwony - jednak nie jeansy, ale takie beżowe, materiałowe. Koniecznie też będę musiała je pokazać na blogu, bo naprawdę nie wyglądają źle. :) Podobają mi się również te różowo-beżowe sandałki - są naprawdę urocze, eleganckie i dziewczęce. A w SinSay również zaopatrzyłam się w bluzeczkę, a nawet kilka, bo teraz te ceny są śmiesznie niskie i nawet jak na tak słabą jakość nie było mi szkoda wydać tych 10zł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już w sumie sporo rzeczy z Sinsay i różnie jest z jakością, ale nie narzekam. Właściwie to tylko jeden t-shirt mi się zmechacił a tak to wszystko fajnie było a miałam już koszule, spodnie, i tę skórzaną kamizelke między innymi :)
      Różowa spódniczka jest mega :) Choć wyglądam w niej strasznie cukierkowo :D

      Usuń
  2. świetne rzeczy!
    ja już od dawna mam chyba 2 pary dzwonów, nawet zastanawiałam się nad tym żeby zwężyć w nich nogawki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mieszane uczucia, tzn ciuchy fajne, ale tak trochę każdy z innej parafii i strasznie tego dużo. Niby tanie, ale jednak jakby podsumować, to wydałaś okrągłą sumką (oczywiście nie mi Cię rozliczać).
    Może dlatego tak się czepiam, że sama często tak właśnie robię zakupy: jak tanio, to żal nie kupić... a później szafa pęka w szwach, ciuchów co nie miara, a brakuje takiej 'bazy'.
    Od miesięcy uczę się inaczej robić zakupy- przemyślane i czasem droższe, ale bardziej z głową. Choć nadal sobie pozwalam na chwytanie okazji i różnie na tym wychodzę:).

    A z Twoich zakupów najbardziej podobają mi się jeansy,tshirt i różowa spódniczka:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam ten swój komentarz i brzmi on bardzo negatywnie...
      A nie miał:). Bardzo lubię te Twoje posty, w których pokazujesz nowości i doceniam, że potrafisz wyszukiwać okazje:), także nie przejmuj się, że się czepiam.

      Usuń
    2. Właśnie nie chciałabym żeby ktoś tak to odbierał "łał ale tego dużo!" choć właśnie wiele takich komentarzy czytam :) Wielokrotnie pisałam, że lubię każdego dnia ubierać się inaczej więc to nie tak, że każdy ciuch z innej parafii. Mam w szafie coś starego co połączę z każdą z tych nowości. Może tego nie widać, ale ja na prawdę bardzo szczegółowo obmyślam czy coś kupić czy nie :) A zresztą w międzyczasie dużo rzeczy sprzedaję by po pierwsze nie mieć za dużo a po drugie właśnie jak w czymś nie chodzę dłuższy czas to po co ma zajmować miejsce w szafie?:)

      Usuń
  4. O jejku ta różowa spódnica z H&M jest boska po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Vinted znam doskonale, muszę się przyjrzeć tej stronce ubrani.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same świetne rzeczy ;) Musimy się kiedyś wybrać na wspólne zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy i bardzo korzystne ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. meliski sa świetne czaję się na nie od kilu sezonów i chyba się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...