sobota, 31 maja 2014

Nowości w szafie - maj 2014

W tym miesiącu zakupy takie jakieś różowe, dziewczęce :)

1. Koronkowa spódniczka (vinted.pl 27zł z przesyłką) 

2. Bluza z różą (sheinside.com ok 79zł) 
 Długo wyczekiwana. Na żywo nadruk jest bardziej zielony niż szary, ale i tak ładnie się komponuje zarówno z różowymi dodatkami jak i szarymi.
3. Różowa spódniczka George (allegro.pl 13,40zł z przesyłką)

4. Szare baleriny (allegro.pl 34zł z przesyłką)
Nawet sobie nie wyobrażacie jak ciężko znaleźć teraz szare baleriny :) Moda jest na czarny, beż i złoto i głównie to proponują sklepy internetowe.
5. Beżowa bluza floral (allegro.pl 34zł z przesyłką)

6. Różowy zegarek kwiaty (eCarla.pl 23zł z przesyłką)

 7. Biała sukienka TU (ubrani.com.pl 32,99zł z przesyłką)

8. Zegarek jelly panterka (ebay.com ok 8zł)
Nie spieszyło mi się więc zamówiłam na zagranicznej stronie i dzięki temu mam go 3 razy taniej niż np. na allegro :)
9. Czerwona spódnica United Colors of Benetton (vinted.pl 22zł z przesyłką)

10. Miętowa rozkloszowana spódnica (allegro.pl 35zł z przesyłką)
Siostra zamawiała czarną i namówiła mnie na jedną wysyłkę :)
11. Szary sweter narzutka H&M (szafraj.pl 15,60zł z przesyłką)

12. Różowy szal (ubrani.com.pl ok. 9zł)

13. Granatowy t-shirt (Terranova 24.90zł)

14. Apaszka z geometrycznym wzorem (Terranova 14,90zł)

15. Szara bluzka z nadrukiem Reserved (vinted.pl 30zł z przesyłką)

 16 .Biały zegarek (sammydress.com ok 9zł)
Kupuję na tej stronie tylko zegarki i to w dziale z darmową przesyłką :) Tym razem dodatkowo wykorzystałam punkty lojalnościowe i miałam jeszcze taniej :) Oryginalny zegarek Calvin Klein spodobał mi się już dawno, zanim stał się modny. Nie uważam by mój był podróbką bo nie ma na nim logo. To... inspiracja dla tych, których nie stać na zegarek za 400zł :)

17. Słomkowy kapelusz (NewYorker 39,90zł)

18. Chabrowa spódniczka (H&M 39,90zł)
Kupiona spontanicznie w Sopocie, gdy nie miałam nic przewiewnego na plażę :)
19. Góra od stroju kąpielowego (H&M)
Najlepszy jaką w życiu miałam :) 
20. Czarny kombinezon (NewYorker 59,90zł)

21. Szare rurki w kropki GAP (vinted.pl 30zł z przesyłką)

Już myślałam, że się w nie nie wcisnę. Zapięłam na siłę, ale chwilę później się rozciągnęły tak, że mogłam w nich od razu iść. Padało więc dobrałam kalosze i resztę też szarą :)

Tak, znowu trochę tego jest :) Ale tylko dlatego, że wyjątkowo dużo rzeczy sprzedałam na vinted.pl, a mam taką zasadę, że to co "zarobię" na sprzedaży bez wyrzutów sumienia wydaję na coś innego na vinted.pl :)

13 komentarzy:

  1. ten zegarek z kwiatkami jest śliczny :) już od dawna mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarki to moje faworyty :) Ale podoba mi się również miętowa rozkloszowana spódnica!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo sporo tych nowości! :) Zegarki są świetne - takie pozytywne i kolorowe. :) Podobają mi się także te spodnie w kropeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A dostanę link do sprzedawcy spódnicy z allegro ? :D Tej miętowej ? Cudna jest :P Mam nadzieję, że były inne kolory by nie było, że zgapiam :P Ale mnie i tak niebieski nie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pistacja wg aukcji. Dla mnie mięta. Nie wiem więc dlaczego wszyscy upierają się że niebieska jest :D A użytkownik ModoMania. Są inne kolory, Ola kupiła czarną ale szybko się wyprzedają

      Usuń
  5. Cudowny jest ten kombinezon, i miętowa spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek w panterkę super :) koronkowa spódniczka,spodnie w kropki :) Oraz ta miętowa spódnica super :) Muszę się zalogować na tym portalu,bo chciałabym tez sprzedaż kilka ciuszków :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości zegarki śliczne i ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tyle wspaniałości, cudowne spódniczki, w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna bluza z różą. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne nowości, też ostatnio zamawiałam zegarek na sammydress :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaszalałaś, sporo u Ciebie nowości :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...