środa, 28 maja 2014

Nowości kosmetyczne kwiecień/maj 2014

Robię tego typu posty co dwa miesiące bo przeważnie nie miałam czego pokazać. Tym razem uzbierała się tego cała sterta. Niektóre kosmetyki były mi koniecznie potrzebne, niektóre to taki kaprys.
Krem do rąk Cztery Pory Roku ( 2,99zl) - mój ulubiony!
 Ziaja Multi Modeling Reduktor rozstępów (100ml - 9,49zł) - jakoś nieszczególnie na mnie działa :/
 Ziaja Multi Modeling Serum antycellulitowe (270ml - 15,99zł)

 Olejek arganowy do włosów GreenElixir (20ml - 4,99zł) - świetnie działa również na przesuszoną skórę twarzy

 BingoSpa - Arganowa kuracja do włosów (14,40zł) - polecam! Recenzja tutaj
BingoSpa - Kolagenowe serum do mycia twarzy (11zł)
 Płyn do płukania jamy ustnej Aquafresh (9,99zł)
Tonik Rival de Loop (3,40zł) - nie zrobił na mnie wrażenia :/
 Blend-a-med. 3D White Luxe Heal (10,99zł)
 Szczoteczka Colgate (3,99zł) - zawsze kupuję z tej firmy bo są tanie i dobre
 Żel Original Source Malina&Kokos (5,49zł) - uwielbiam takie słodkie zapachy!
 Eveline krem do depilacji (6,99zł) - miał być łagodny i jest za łagodny :P


 Suchy szampon Isana (5,99zł) - działa! Na prawdę można fajnie odświeżyć fryzurę, ale u mnie tylko tak do 4-6 godzin
 AVON serum do końcówek (10,99zł) - bez szału :/
 Iwostin Sensitia krem łagodzący (33zł) - moje nowe odkrycie. Radzi sobie lepiej niż Biały Jeleń, o którym pisałam tutaj
Lakiery Golden Rose (5,90zł za sztukę) - firma odkryta przez moją siostrę. Bardzo dobrze się nakładają i długo utrzymują. Polecam!
 Puder MaxFactor Creme Puff (allegro.pl 25,99zł) - mój ulubieniec od wielu lat :)
Nivea dezodorant invisible (6,99zł)
 Soraya balsam po opalaniu (12,99zł) - kupiony w pilnej potrzebie :)
 Ziaja Bloker (6,39zł) - poleciła mi go znajoma. Na prawdę blokuje pocenie, a przy tym nie podrażnia jak niektóre preparaty tego typu z apteki i ma trzy razy mniejszą cenę. Zdecydowanie polecam!
 Odżywka do paznokci Eveline (10,99zł) - nie jestem jej fanką. Zdecydowanie wolę Nail Tek
Przezroczysty lakier Golden Rose (4,90zł) - używam na zmianę jako top coat by kolorowy lakier się nie zdzierał.

Kupione dzięki promocji -49% w Rossmannie
 Tusz do rzęs Rimmel (13,23zł) - kupiłam go przez przypadek bo pomyliłam z innym, ale okazał się świetny :)
 Paletka cieni Lovely (5,39zł) 
 Pomadka w pisaku Lovely ColorWear (3,67zł)
Lakiery :
Lovely (granatowy nr 94) - 2,79zł - fajnie kryją lakiery z tej serii
Lovely (nude nr 7) - 2,94zł - idealny odcień nude - w końcu go znalazłam!
Miss Sporty (fiołkowy nr 344) - 3,43zł - taka fajna "Milka" :) Od dawna tego koloru szukałam :)
Odżywka przyspieszająca przyrost paznokcia Lovely Fast Growth - 3,52zł - nie wiem czy działa, ale jest fajna jako top coat :) Lakier tak szybko się nie zdziera.

19 komentarzy:

  1. miałam ten bloker ziaji, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. suchy szampon - mój ulubieniec
    na rozstępy fajnie u mnie zadziałał eveline eveline 3d slim serum intensywnie wyszczuplające i do tego używam bio oil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamówiłam bio oil. Jak to nie pomoże to olewam sprawę bo już nic nie pomoże

      Usuń
  3. u mnie także siostra odkryła lakiery golden rose ;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię ten olejek arganowy:) i produkty z ziaji również:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ile nowości! :)
    Lakiery od Golden Rose znam już od dawna i uwielbiam. :) Żeli pod prysznic mam aż za dużo, ale chętnie bym przygarnęła jeszcze jeden od OS... Szczególnie, że ma taki piękny zapach! Ciekawa jestem tej serii z Ziaji - może zamieścisz recenzję tych produktów do ciała? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te produkty Ziaji to ich nowa seria. Mam zamiar napisać kiedyś recenzję, ale ten na rozstępy mi nie pomógł specjalnie a na cellulitis jeszcze nie używałam duzo bo kończę inny

      Usuń
  6. Bloker, puder odżywkę do paznokci mam :) i tez sobie chwale te maski do włosów mnie kuszą :) spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę z BingoSpa na pewno jeszcze kiedyś kupię :) Plus szampon, o którym pisałam tutaj : http://corba-style.blogspot.com/2014/04/recenzja-bingospa-kolagen-do-mycia.html

      Usuń
  7. Serum do końcówek z Avonu u mnie świetnie się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie lepiej to arganowe w podobnym opakowaniu ;)

      Usuń
  8. Też mam ten lakier Miss Sporty, i tą samą odżywkę na wzrost paznokci-myślałam,że to będzie olejek, a to lakier:)
    Suche szampony polecam z Batisty-ach te zapachy, u mnie nawet dwa dni działa-ach tak oszczędność czasu :)
    Piękne te lakiery z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ty masz krótkie i raczej cienkie włosy. A ja w dodatku mam tendencję do przetłuszczania się. Od razu widać po mojej grzywce że włosy mam nieświeże więc takie specyfiki działają tylko na kilka godzin :(
      A lakiery będą do wygrania u mnie na blogu :) Tylko jeszcze nie zdecydowałam jaki trzeci kolor wybrać :)

      Usuń
    2. Oj, moje włosy po paru godzinach potrafią wyglądać nieświeżo, a nie mam jak tego ukryć-nie zwiążę bo są krótkie :) A te szampony czynią cuda :)
      O to fajnie, a nuż wygram :)

      Usuń
  9. Proszę proszę większość kosmetyków sama używam! Zachęciłaś mnie bardzo do kupna kuracji aragonowej z Bingo Spa do włosów, przy najbliższej okazji z pewnością przetestuję. Uwielbiam suchy szampon z Isany, jest tani i spełnia swoją funkcję :P Widzę że u ciebie nie sprawdza się tak dobrze serum do końcówek z Avonu.. u mnie działa świetnie. I również kupiłam w pilnej potrzebie balsam po opalaniu z Sorayi :D A co do Creme Puff hmmm.. może ja coś z nim robię nie tak, użyję go jeszcze parę razy i może się przekonam do niego lub przekonam się co mu brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ło matko! duuuużo tego!
    a i tak moją uwagę najbardziej przykuły Twoje pazurki (te niebiesko-białe) - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakupy :) ta pomadka w kredce bardzo mnie zainteresowała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo tego :)



    ps. a u mnie? NOWY SET W BIELI :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...