piątek, 30 maja 2014

Miętowa rozkloszowana spódnica

W końcu znalazłam letni kapelusz, który mi nie spada z głowy :) Całkiem przypadkiem kupiłam go w Sopocie i choć był drogi to nie wahałam się. Potem bym pewnie żałowała.
Postawiłam na połączenie miętowej spódnicy z białą koszulą. Do tego lordsy, które ostatnio bardzo mi się spodobaly. Nie spodziewałam się, że będą mi pasowały do spódnicy, a jednak :)




Koszula - z szafy siostry
Spódnica - ModoMania
Torebka - LC WAIKIKI
Zegarek - Gino Rossi
Bransoletki - Charms / Lipapi

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz w takim odcieniu niebieskiego :) Świetny kapelusz, uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, pasują Ci pastele

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna jest ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow,wyglądasz kwitnąco :) Dobrze,że kupiłaś ten kapelusz,bardzo Ci pasuje :) Gdzie udało Ci się kupić spódniczkę w tej długości? Ja spotykam tylko bardzo kuse ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro od użytkownika ModoMania :)

      Usuń
  5. Boska ta spódnica, a do tego bluzka i kapelusz- super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak fajnie, spódniczka, kapelusz, wszystko do siebie świetnie pasuje. :)

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...