czwartek, 15 maja 2014

I widzę tylko twoje kapelusze...

Ze mnie to dziwne stworzenie jest. Zimą nienawidzę nosić czapek. Źle w nich wyglądam i elektryzują mi się włosy. Ale już wiosną, jesienią, a nawet latem uwielbiam nosić kapelusze!


 



 
Marzy mi się duży czarny kapelusz, ale chyba nie mam odwagi :)
 
Podobają mi się zarówno słomkowe letnie kapelusze jak i takie duże czarne z rondem. Fajne są też takie stylizowane na męskie.
Kapelusze lubi również Beyonce oraz Miranda Kerr, której jest bardzo ładnie w tym nakryciu głowy. Prawdziwą królową kapeluszy jest zaś Kate Middleton, od której w wielu przypadkach etykieta wymaga by miała nakrycie głowy. Ikoną zaś ogromnych kapeluszy była Audrey Hepburn naturalnie :) 




















Należy jednak pamiętać by z kapeluszem nie przesadzić. Nie zawsze jest on potrzebny i pasuje do stylizacji. A wy nosicie kapelusze? :)


7 komentarzy:

  1. Ja też muszę kupić sobie taki kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pasują do Ciebie kapelusze :) Na początku nawet nie zauważyłam, że na wszystkich zdjęciach je masz :) dopiero jak przeczytałam to się spostrzegłam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. kapelusze uwielbiam, chociaż są niepraktyczne - ciągle mi zwiewa je z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba masz szeroką głowę jak ja :D Na mnie często są za ciasne wiec też czasem spadają

      Usuń
  4. jak byłam mała to miałam jeden kapelusz,a teraz jakoś nie pasują mi do żadnej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja noszę latem, ze względów i praktycznych-ochrona przed słońcem i modowych bo mam naprawdę fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś u siebie nie widze,a u kogos podobaja mi sie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...