sobota, 17 maja 2014

Coś jakby... kowbojka? :)

 Uwielbiam spódnice. Mogę nosić je cały rok, a teraz, gdy zrobiło się cieplej - tym bardziej. Ta konkretna przyszła do mnie w zeszły czwartek i stwierdziłam, że ją prasuję i od razu ubieram :) Podoba mi się jej taki kolorek jakby ecru no i cena bo dałam z przesyłką chyba z 27zł. Strasznie chciałabym mieć taką sukienkę koronkową, ale wszystkie które widziałam są za krótkie.
Kozaki są moją inwencją twórczą :) Pogoda była taka niby słoneczna, ale zbierało się na burzę, a mnie czekała wycieczka do centrum na przymiarkę sukni. Nie było mi za ciepło bo te kozaki kupiłam właściwie tylko dla wyglądu - nie są ocieplane i mają śliskie podeszwy więc na zimę się nie nadają. Ale są taaakie ładne :)









 
Spódnica - vinted.pl
Kurtka - Dorothy Perkins (szafa.pl)
Bluzka - nn
Kozaki - fleq.pl
Torebka - z szafy mamy
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Bransoletka - C&A
Okulary - nn

To mój ostatni post przed wyjazdem na obóz. Dziś w nocy wyjeżdżam do Gdańska, a potem będę "kajakować" po Raduni. God bless us all. Jeśli przeżyję to w czwartek wrócę do Gdańska i spotkam się w końcu z Leną :) Obiecałaś mi prywatne zwiedzanie miasta. Trzymam za słowo ;)

17 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz. Udanego obozowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączenie, ta spódnica naprawde robi wrazenie <3

    Buziaki, zapraszam na: www.ourloveourpassion.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka jest śliczna a Ty wyglądasz w niej bardzo dziewczęco:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz,każdy deal dopasowany przemyślany ;) Super! Nr 1 stylizacji!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. kozaki całkowicie bym odrzuciła, trochę za ciężkie to tego stroju, ale to tylko moje zdanie, nie musisz się z nim zgadzać:P
    reszta rewelacja, spódniczka genialna

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to najlepsza stylizacja tego roku-piękna :) A zwiedzanie będzie, będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka - jest przeurocza! i świetny pomysł na set :)

    zapraszam do siebie, jeśli spodoba Ci się - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    http://luxurypauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie,promieniejesz :) Sama szukam sukienki koronkowej,ale też wszystkie są zbyt krótkie :/ Miłego wyjazdu,pięknej pogody i wspaniałej przygody.Wracaj cała i zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo w moim klimacie więc mówię duże tak!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest ta koronkowa spódniczka :-) Kozaki również bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest ta spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest super! Razem z tymi kozakami, wcale nie wydają się być za ciężkie do sukienki. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy spódniczka z tej stylizacji jest może na sprzedaż? :)

    Ania

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...