środa, 7 maja 2014

Co nowego u moich ulubionych vloggerek?

Pisałam wam już kiedyś o moich ulubionych kanałach na youtube.
Nie jest tego dużo, a obecnie właściwie ograniczyłam się tylko do dwóch. Nie mam czasu na moje ulubione seriale. Skandal, Zemsta, Kochanki i Chirurdzy musieli zejść na drugi plan. Codziennie jednak odwiedzam choć na chwilę facebooka, a tam obie vloggerki zamieszczają informację, że pojawił się nowy filmik. Zresztą często można go obejrzeć bezpośrednio z facebooka co jest bardzo wygodne. Wiele się wydarzyło odkąd pisałam wam ostatnio o Judy i Jess. Ta pierwsza w międzyczasie przeprowadziła się do nowo wybudowanego domu. Nadal nagrywa tutoriale makijażowe, ale coraz więcej jest filmików z jej życia. Głównie wszystko kręci się wokół dzieci, których ma już trójkę bo urodziła niedawno bliźniaczki. Judy i Benji mieszkają z córkami w Seattle, on pracuje w domu, a ona zajmuje się dziećmi. Taki trochę American dream :) Mimo to lubię ich oglądać. Jest to coś pomiędzy serialem, a reality show. Dwójka dzieci imigrantów z Azji, którym udało się ułożyć życie w Stanach :)




Tym czasem Jess... też urodziła dziecko! Byłam w szoku, gdy oświadczyła wszystkim, że jest po raz trzeci w ciąży. Ale wiecie co mi najbardziej imponuje? Że mimo wszelkich przeciwności jest tak świetną matką. Ma 21 lat, czwórkę dzieci, kończy szkołę i rozstała się z mężem bo okazał się nieodpowiedzialnym dupkiem. A mimo to zawsze jest uśmiechnięta, niczego nie udaje, a jej dzieci są zdrowe i niczego im nie brakuje. Nie pierze publicznie brudów. Prosiła widzów by nie pisali obraźliwych komentarzy pod adresem jej faceta po tym jak ogłosiła, że się rozstali jeszcze przed narodzinami ich ostatniego syna. Nie narzeka, że obaj ojcowie jej dzieci się ulotnili. Chciałabym mieć taką siłę.
I tak się akurat złożyło, że oglądam ostatnio same filmy o dzieciach. Opanowałam całe słownictwo dotyczące ciąży po angielsku :)



Dlaczego nie oglądam innych kanałów? Nie mam na to czasu. Czasami zdarzy się jakaś recenzja kosmetyku, ale i wtedy wybieram zagraniczne vloggerki bo nie umiem znieść polskich dziewczyn w stylu "Cześć emmm... dawno nie nagrywałam filmików hmmmm... Ale już jestem dla was z flmikiem. Napiszcie co chcecie, abym wam zrecenzowała w następnym filmiku..." i tak dalej :)
No i tak się dziwnie ułożyło, że zaczęłam od recenzji kosmetyków, a kończyłam na oglądaniu cudzych dzieci :)
Jest jeszcze Cassandra, którą odkryłam jakiś miesiąc temu, gdy natrafiłam na jej filmik z 2010 roku o tym jak robić makijaż by zakryć trądzik. W związku z tym, że dwa lata po wyleczeniu trądziku (koniec mojego leczenia przypadł na Boże Narodzenie 2011) zaczęłam panikować, że mam nawrót (jeden mały miałam latem 2012 roku) i zastanawiałam się jak zatuszować ten fakt zanim dopcham się do dermatologa. Muszę przyznać, że nawet w najgorszym okresie nie było z moją twarzą tak źle jak u Cassandry, ale i tak przez ponad 5 lat trądzik był moim kompleksem i miałam przez niego wiele problemów emocjonalnych. Chętnie więc oglądałam filmiki dziewczyny, która pomimo szpecącego trądziku jest... modelką!



Warto sobie zobaczyć choć ten krótki fragmencik (tutaj), na którym widać różnicę. Też bym chciała umieć tak się malować. No cóż, może jutro się czegoś nauczę - idę do makijażystki :)

9 komentarzy:

  1. będę chyba musiała obejrzeć dokładnie krok po kroku ten filmik Casandry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądam takich rzeczy- właśnie szkoda mi czasu, ach te seriale-je muszę obejrzeć w pierwszej kolejności :0
    To co mam się szykować na Twój pobyt w Gdańsku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki filmik trwa 10-20 minut. Czasem przewijam :) A na cały odcinek serialu nie mam czasu zwłaszcza że mam tyle zaległości że jeden odcinek nie wystarczy. Zawszę chcę obejrzeć kolejny. A zresztą jakoś ostatnio częściej czytam niż oglądam :)
      Potwierdzam że jadę do Gdańska za tydzień w niedzielę i mam nadzieję że nadal jesteśmy umówione na czwartek 22 maja :)

      Usuń
    2. Jesteśmy, jesteśmy:)

      Usuń
  3. szczerze, to nie znam aż do dziś :P


    ps. a u mnie? NEON GREEM na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam :) Piękne dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ten makijaż kryjące wszelkie niedoskonałości totalnie mnie zszokował. Ogromna sztuka tak się pomalować

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...