poniedziałek, 19 maja 2014

Born in 1970

Nie używam raczej opcji czasowego publikowania postów, ale chciałam się z wami podzielić zdjęciami, które zrobiłam jeszcze przed wyjazdem. Gdy to czytacie ja pewnie przeprawiam się przez Radunię i wyczekuję końca obozu, na który pojechałam przymusowo bo żagle mi zamknęli, a na windsurfing nie było mnie stać :(
Stylizacja jest zainspirowana zdjęciem, które znalazłam na romwe.com kupując moją serduszkową koszulę :)
 






Koszula - romwe.com
Spodnie - George (allegro.pl)
Buty - renee.pl
Torebka - Butik
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Okulary - Sinsay

10 komentarzy:

  1. Kochana bajecznie ;)!<3 Zakochałam się w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie Ci to wyszło, lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow! Fantastycznie Ci to wyszło! Wyglądasz praktycznie identycznie jak modelka i pasuje Ci taki look. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie :) pozdrawiam i zapraszam dzisiaj do mnie na nowy post :
    http://fashionbynovika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. ALe podobnie. Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie to nie mój typ, ale bluzka ciekawa:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, uwielbiam taki styl :) Muszę chyba zaopatrzyć się w dzwony, bo już długo nie miałam tego kroju w mojej szafie, a teraz podobno wracają do łask:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzka jest mega sama chcę taką zamówić ale spodnie zdecydowanie nie nienawidzę dzwonów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...