czwartek, 22 maja 2014

Black is the new... black :)

Dziś jeszcze jedna stylizacja sprzed wyjazdu do Gdańska. Zdarzył się nam w Katowicach aż jeden ciepły dzień tak, że można było wyjść w krótkim rękawku :D Wybraliśmy się z K na spacer i zdążyliśmy na szczęście wrócić przed burzą by resztę soboty przesiedzieć on przed telewizorem, a ja nad pracą magisterską, która w końcu przekroczyła magiczny próg 50 stron :)
 






T-shirt, kamizelka, okulary, pierścionek - Sinsay / Jeansy - House / Botki - allegro.pl / Zegarek - blink-bizuteria.pl

13 komentarzy:

  1. Lubię taki rockowy pazur. SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow! Świetnie wyglądasz w takim rockowym secie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. woow ! super Ci w takim rockowym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie było ci gorąco w tych butach?! Zmieniłabym je na np lordsy z podobnymi ćwiekami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież pisałam, że to zdjęcia sprzed wyjazdu. Widzę, że po trzech dniach upałów nikt już nie pamieta, że cały poprzedni miesiąc lało :P

      Usuń
  5. O jejku, koszulka z hasłem w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe moja siostra ją chciała ale był tylko mój rozmiar. Obraziła się bo stwierdziła, że do mnie nie pasuje to hasło :D

      Usuń
  6. Bardzo lubię takie stylizacje :). Kamizelka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie do Ciebie pasuje taki ostrzejszy styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci pasuje ten styl,rewelacyjna chustka i koszulka :)
    a kamizelkę uwielbiam :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...