wtorek, 27 maja 2014

Aladdin

Dziś przedstawiam zestaw z niedzielnego porannego gonienia po galerii handlowej :) Upatrzyłam sobie w H&M w Sopocie fajny strój kąpielowy. Pokazałam K zdjęcie i przyznał, że powinnam go kupić bo wyglądam w nim najlepiej ze wszystkich jakie miałam do tej pory. Zresztą po zrzuceniu 15 kilogramów żaden ze starych nie pasuje. Wydrukowałam sobie kupon, dzięki któremu kupiłam strój za 45zł :) Musieliśmy jednak zakupy załatwić szybko bo po południu odwiedzaliśmy dwie rodziny z zaproszeniami ślubnymi, a trzeba było w międzyczasie jeszcze zagłosować w wyborach :)
Sezon upałów przegapiłam wiosłując po kaszubskich jeziorach więc na moim blogu nie pojawiły się letnie zestawy, które królowały u was w zeszłym tygodniu. Zamiast tego u mnie umiarkowanie wiosenny zestaw ułożony tak by ukrywać nierównomierną opaleniznę, która denerwuje mnie niesamowicie ;)
Spodnie na żywo wyglądają bardzo fajnie, na zdjęciach jakoś nieszczególnie. Pewnie dlatego, że najlepiej układają się w ruchu :)



Bluzka - Camaieu
Spodnie - bazarek ;)
Baleriny - nn
Torba - humad.pl
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Bransoletki - Charms / Lipapi
Apaszka - Terranova

17 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, bardzo lubię takie spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja znów bardzo nie lubię takich fruwajek xD góra może latać, ale dół nigdy

    OdpowiedzUsuń
  3. no powiem Ci że bardzo podoba mi sie ten zestaw, nie sądziłam że takie szerokie spodnie mogą tak fajnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :-) widzę;że nie tylko ja jestem zwolenniczką takich spodni ;-).Świetnie wyglądasz w nich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny casual,a takie luźne spodnie są super na letnie dni:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie potrafię ocenić tych spodni ani na plus ani na minus bo na każdym zdjęciu coś w nich zasłaniasz i nie widzę całości :D:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha a może tutaj ?
      http://instagram.com/p/of6j3LJoIZ/
      Ja już je wystawiłam na sprzedaż bo mi się odwidziały, ale teraz jak schudłam jeszcze trochę od zeszłego lata to znów zaczęły mi się podobać. Są świetne na lato choć czarne :)

      Usuń
  7. Mi też się wydaje, że te spodnie najlepiej układają się w ruchu :) bardzo ładny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne te spodnie, chętnie bym sobie sprawiła podobne. I cały zestaw też na plus, stonowany, ale ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe te spodnie,na pewno są przewiewne :) ja nie mam takich w swojej szafie,bo chyba źle bym w nich wyglądały moje i tak spore biodra :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tych spodniach. Szkoda, że nie pokazałaś kupionego kostiumu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mnie jedna czytelniczka kiedyś zbeształa za pokazywanie bielizny kupionej ;) A strój to prawie to samo ;)

      Usuń
    2. Ale znalazłam na stronie. To ten : http://www.hm.com/pl/product/20993?article=20993-A

      Usuń
  11. fajne spodnie można u Ciebie na bazarku kupić;-) I powiedz mi, jak to zrobilaś, że schudłaś 15 kg????!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. super, że jesteś teraz pewna siebie, bo wiem jak bardzo to pomaga. Dodatkowo -15 kg do wyleczenia się z trądziku musiało dodać Ci niezłego powera! :) Teraz mimo tak szerokich spodni wyglądasz rewelacyjnie, a stare dzieje trzeba rzucić w niepamięć. A takie "koleżanki" niestety zawsze się zdarzają, sama niedawno skończyłam tą szkołę i wiem jak różnie bywało. Ale pamiętaj co Cię nie zabije to Cię wzmocni ;)! życzę dużo samozaparcia i uśmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...