wtorek, 15 kwietnia 2014

Trochę dżinsu, trochę beżu + spotkanie dwóch bloggerek :)

Dzisiejszy zestaw powstał spontanicznie. Wybierałam się na spotkanie z nową znajomą, a potem szłam na wieczorne zajęcia i nie wiedziałam jak się ubrać by nie zmarznąć. Okazało się, że po południu było mi za gorąco, a wieczorem przyszła burza i strasznie zmokłam pomimo płaszcza i parasola. A samo spotkanie? Było fantastycznie! Sandra okazała się przemiłą osobą. Mamy dużo wspólnych tematów i podobne poglądy na dużo spraw. Pogadałyśmy o ślubach, dbaniu o włosy, o blogach, przeprowadzkach i pracy. Ponarzekałyśmy też trochę na teściowe :)
Co do zestawu to staram się usilnie przekonać do jasnych kolorów. Kupiłam te przepiękne botki na vinted.pl i okazało się, że choć mają świetną wysoką i szeroką cholewkę, do której wchodzi nogawka to przy ciemnych spodniach skracają nogi. To samo w przypadku beżowych spodni połączonych z czarnymi botkami. A ja nie jestem za wysoka, nie mam czym szarżować. Trzeba się optycznie wydłużyć przy takich biodrach, ale nie będę wam wmawiać, że codziennie biegam na szpilkach. Tego typu płaskie botki to moje ulubione obuwie :) Poszłam więc na kompromis i myślę, że wszystko się fajnie zgrało. Choć i tak wolę czarne dżinsy, mówcie co chcecie :)







Koszula - Sinsay (47zł)
Spodnie - F&F (21zł)
Botki - vinted.pl (66zł)
Torba - humad.pl (59zł)
Komin - H&M (29zł)
Zegarek - Gino Rossi (ok 100zł)
Razem ok 322zł

8 komentarzy:

  1. botki są super :) ja w szpilkach w ogóle nie chodzę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty :) Koszula piekna

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście to niezbyt lubię jasne spodnie - z moim szczęściem od razu są brudne, wolę ciemne barwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oczywicie wybrałam je na najbardziej deszczowy dzień :D Po jednym wyjścu są do prania

      Usuń
  4. Te spodnie świetnie na tobie leżą. Śmiało możesz nosić jasne spodnie. A w połączeniu z tymi botkami, koszulą i kominem prezentują się bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyglądasz w tych spodniach; botki super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...