poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Total denim look

Zawsze mam w szafie jedną parę dżinsów z szerokimi nogawkami. Tę parę kupiłam niedawno bo wszystkie stare były już za duże. Są idealnie takie jak mi się marzyły - odpowiednia długość do butów na obcasie i nogawka "w kancik" :) Postanowiłam je połączyć z dżinsową koszulą. Pierwszy raz zdecydowałam się na takie połączenie :) Co sądzicie?







Koszula - C&A
Dżinsy - George (allegro.pl)
Buty - renee.pl
Torebka - pamiątka z USA :)
Okulary - nn
Pasek - Terranova

9 komentarzy:

  1. Sama nie jestem fanką 'total jeans', ale za to uwielbiam dzwony, wiec całość mi się podoba:).
    Też właśnie kupiłam sobie kolejna parę dzwonów, bo akurat trafiłam w hm na wyprzedaż i zamiast 150 zł zapłaciłam 30:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dobrałam tę koszulę bo tak na prawdę jest nietypowa i nie rzuca się w oczy, że jest dżinsowa :)
      A łupu zazdroszczę. Ja nie wchodzę do tego sklepu bo jeszcze tam nic nie kupiłam ;D

      Usuń
  2. nie noszę już dzwonów, ale total denim lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula fajna, ale jakoś nie jestem fanką całości w jeansie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znoszę dzwonów, do mnie zupełnie nie pasują. Total look fajny, chociaż wolę jak różnią się odcienie jeansu.
    Pisałaś ostatnio o pielęgnacji włosów i muszę Ci powiedzieć,że teraz masz naprawdę śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już bym nie potrafiła dzwonów nosić :P
    Ale stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie :) ja od lat nie miałam na sobie dzwonów :)
    ale TY je genialnie zestawiłaś,przede wszystkim wysoki obcas :) Ja niestety nie umiem chodzić na obcasach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja! super total look, świetnie Ci w tych spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie spodnie z rozszerzaną nogawką to przeżytek :P chociaż znów wracają do łask :) ale koszula świetna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...