piątek, 4 kwietnia 2014

Skórzana kamizelka w kolejnej odsłonie

Zauważyłam, że ostatnio w końcu zaczęłam (prawie) siebie akceptować. Albo po prostu już się tak nie przejmuję tym co o mnie ludzie myślą? Pewnie i to i to. Dodatkowym czynnikiem jest dalszy spadek wagi. Powolutku zbliżam się do wagi prawidłowej choć myślę, że ten spadek związany jest z utratą nadmiaru wody (przypomnę, że w listopadzie to było 6,8kg) bo z lekkim zarysem mięśni, które pojawiły się po miesiącu z Mel B już dawno się pożegnałam ;) Gdy chodziłam do pracy i codziennie kończyłam o tej samej godzinie łatwiej było mi popaść w taką pozytywną rutynę : praca, obiad, ćwiczenia, kolacja, kąpiel, łóżko :) Teraz trudniej mi się zmobilizować bo rano staram się pisać pracę magisterską, a na przykład wczoraj wróciłam z uczelni kilka minut przed 21:00 więc miałam ochotę już tylko się położyć.
Cały ten wstęp w związku z... beżowymi (czy tam brązowymi) spodniami, które między innymi dzięki wam bardzo polubiłam i poczułam się w nich fajnie. Choć szybko stały się za luźne. Nie spodziewałam się, że tego typu materiał się rozciąga. Zdęcia robione w zeszłym tygodniu, kiedy to temperatura spadła do 4 stopni i musiałam wrócić na strych po zimowe kozaki i kurtkę :/





Kamizelka - Sinsay - 71zł
Bluzka - Takko Fashion - 7,50zł
Spodnie - F&F - 21zł
Torba - CCC - 80zł
Kozaki - merg.pl - 75zł
Zegarek - blink-bizuteria.pl - 25zł
Komin - H&M - 29zł
Razem ok 308zł

13 komentarzy:

  1. Świetne spodnie :) kolor ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie Ty masz piękne torebki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamizelka okazała się być świetnym zakupem:).
    Bardzo fajnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zestawienie, piękny komin

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się nie chciało wracać już po kozaki, ale na szczęście mam cieplejsze jesienne botki. Strasznie te wahania pogody. Wiosna z pms nam się trafiła tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ta kamizelka;)


    ps. a u mnie? FLORAL na blogu , zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne połączenie brąz z czernią ;) I pasuje ci ta kamizelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tę kamizelkę,mam podobny komin :)
    lubię połączenie czerni i panterki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...