wtorek, 22 kwietnia 2014

Rozważna i romantyczna

Dziś świąteczna stylizacja. W końcu miałam okazje by znów założyć sukienkę :) Poczułam się trochę lepiej bo w sobotę podniosłam się z łózka tylko na chwilę. Nie mogłam przecież nie upiec świątecznych ciast :) O dziwo zarówno ananasowe na biszkopcie jak i murzynek wyszły idealnie :)
W niedzielę odzyskałam siły i po kościele wybraliśmy się na krótki spacer. Punktem obowiązkowym było zdjęcie z zającem xD
Niestety reszta zdjęć wyszła tak sobie bo mój narzeczony nie jest cierpliwym fotografem.





Sukienka - allegro.pl
Marynarka - NEXT (allegro.pl)
Buty - nn
Torebka - F&F
Bransoletka - Charms

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie :) Dostałam gratis podczas Szaleństwa zakupów z InStyle :)

      Usuń
  2. O, piękna ta sukienka, kolor bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka, kocham ten kolor:) Fajnie wygląda z pepitką:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz mega zegarek! Tez chcę taki! sukienka tez mi się podoba :)
    Obserwuję + zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten Twój żakiet- świetnie pasuje do spódnic i sukienek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też bardzo go lubię ale właśnie do spodni nie pasuje mi w ogóle :) Uwielbiam jak komponuje się z sukienkami :)

      Usuń
  6. Sukienka ma śliczny kolor i pasuje do Ciebie :)

    Mój mąz jak ma dobry humor to ładne zdjęcia mi zrobi,a tak to czasem robi od niechcenia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mam ten sam problem a nie lubię się prosić :P I potem tylko zmarnujemy czas jak robi nieostrożnie mnóstwo niewyraźnych zdjęć do wyrzucenia :D

      Usuń
  7. Wow jestem pod wrażeniem śliczna sukienka :) i piękna marynarka świetnie połączyłaś te obie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw :) spódniczka mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie po raz pierwszy i na pewno nie ostatni :)
    zapraszam do mnie może obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...