wtorek, 29 kwietnia 2014

Recenzja : Krem do twarzy Biały Jeleń

Kupiłam ten krem zachęcona działaniem kosmetyków Biały Jeleń, które dostałam w prezencie od producenta podczas spotkania Vintedzianek. Jednym z nich był balsam do ciała z tej samej serii.
Dodatkowo skusiły mnie hasła skóra wrażliwa, łagodzenie i ekstremalne nawilżenie. Szczególnie to ostatnie. Niestety krem nie działa na mnie tak fantastycznie jak to zapewnia producent.
Pierwszy raz miałam krem w tubce co było dla mnie ciekawą odmianą. Aplikacja jest bardzo łatwa. Do tego cena ok 11zł za 100ml jest bardzo kusząca. Działanie jakie powinnam zaobserwować to między innymi :
- utrzymanie odpowiedniego poziomu wody w naskórku
- likwidacja uczucia suchości i szorstkości
- łagodzenie podrażnień i zmniejszenie skłonności do ich występowania
- likwidacja uczucia nieprzyjemnego napięcia skóry
- wzmocnienie bariery ochronnej skóry
Na mnie krem ten podziałał w bardzo małym stopniu. Jest taki powiedzmy neutralny. Idealny do pielęgnacji cery bez problemów - ot kosmetyk codziennego użytku, doskonały pod makijaż. Ale jeśli ktoś na prawdę potrzebuje ekstremalnego nawilżenia bo skóra jest wyraźnie sucha (szczególnie na nosie i pod oczami) to krem sobie nie radzi. Po 3 tygodniach bez efektu kupiłam coś innego. Myślę jednak, że jeśli nie macie takich problemów jak ja (w dodatku cera potrądzikowa jest maksymalnie trudna w pielęgnacji) to ten kosmetyk może okazać się dla was bardzo dobry. Moja skóra jest problematyczna - tu wypryski, tu rozstępy więc niestety potrzebuje czegoś więcej.
Ocena : 7/10


7 komentarzy:

  1. Wolę inne kremy niż takie, wydają mi się właśnie dla typowo bezproblemowych skór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nastawiłam na to ekstremalne nawilżenie i nic :(

      Usuń
    2. Ten krem jako jedyny nie podrażniał moich oczu ( np. Vichy poraszka uczula na maxa)i szybko się wchłanią. Buzia jest miła w dotyku. Więc z 10 daje 10pkt.:))))

      Usuń
    3. Agusia :))

      Usuń
    4. AGUSIA ;))

      Usuń
  2. Nie mam zbytnich problemów z cerą więc chętnie spróbuję. Podoba mi się że jest w tubce. Przynajmniej będzie bardziej higieniczny w użyciu niż taki w słoiczku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zdecydowany plus tego kremu :) Pojemność i tubka :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...